Goedemorgen dames Ik ga morgen 3 dagen naar de Efteling en verblijf dan in een appartement in Bosrijk. Nu ben ik hier al vaker geweest maar toen hebben we altijd een huis gehad en nog nooit met een kleine baby. Ik vraag me alleen af of het babybedje een beetje goed is. Ik heb niet zo'n zin om het campingbed mee te nemen maar doe het natuurlijk wel als het bedje niks is. Dus wie heeft er ervaring??
Wij hadden er 1 bij maar dat was niet nodig geweest. Het was een gewoon campingbedje en zag er prima uit. Niet van die uitgekauwde plakkerige bedjes die je wel eens tegenkomt.
Ja serieus, heb je die wel eens gezien op centerparks ofzo echt smerig. Daarom hadden wij er altijd 1 bij.
efteling is altijd super keurig in dat soort dingen, en mocht het bedje niet goed zijn doen ze daar totaal niet moeilijk over en ruilen het netjes om
Mijn broer is zondag thuis gekomen van efteling bosrijk. Hij heeft ook een dochtertje, en die heeft in zo'n campingbedje geslapen, keurig netjes was het, leek als nieuw. Mijn schoonzusje is heeeel erg netjes en vindt vlug dingen vies, maar ze zei dat ze nog nooit zo'n verzorgd en netjes huisje heeft gezien. Ik ben zoooo jarloers op je nu ik wil daar ook zo graag heen.
Wij zijn er in januari geweest en ook in ons appartement zagen de bedjes er netjes uit! Veel plezier!
Het zijn gewoon topmark campingbedjes en er liggen fijne matrasjes in, niet van die harde planken Heel veel plezier, wij gaan in december voor de 4e keer ik kan nu al niet wachten, het is echt iedere keer weer een sprookje
Wij gaan het in het weekend van oud en nieuw en zat ook al te twijfelen of ik het campingbedje mee moest nemen, maar dat is dus niet nodig zo te lezen.
So dat was even zoeken naar mijn topic!! Maar daar zijn we weer... Ik ben er al vaker geweest en ik vind het echt helemaal geweldig! Alles is inderdaad helemaal top daar maar de bedjes wist ik niet meer. Thanks voor de antwoorden!! Nu nog hopen op heel goed weer en dan kan niks meer stuk.
Wij nemen altijd ons eigen campingbedje mee maar dat was bij Bosrijk niet nodig, sowieso was alles erg netjes daar en de service ook erg goed. Ik denk dat we volgend jaar weer een midweek gaan in het voorjaar, lekker 5 dagen naar de Efteling!