We willen nog een keer voordelig naar Centerparcs voor onze dochter 5 wordt . Meestal nemen we een mysterie park. Nu heb ik een aanbieding gezien voor de Huttenheugte en dat is 'maar' 18,- duurder dan een mysteryboeking. Ben nog nooit in de Huttenheugte geweest en lijkt me oa leuk omdat Plopsa er vlakbij zit en daar zijn we nog nooit geweest. Is de Huttenheugte de moeite waard of toch maar voor het extra voordeel gaan en gokken op die mysteryboeking? Hoe is bv het zwembad in de Huttenheugte? Graag ervaringen gezocht!
Ik vond het een leuk park. Groot zwembad en een mooie market dome. Als je 1x de entreeprijs van plopsa betaald mag je je hele verblijf naar binnen. De huisjes zijn wel echt center parcs.
Het is de Huttenheugte geworden! Die huisjes nemen we maar op de koop toe, als het maar schoon en warm is. Neem wel altijd m'n kussen mee als het om een comfort huisje gaat.
De huttenheugte heeft een heel mooi zwembad en inderdaad Plopsa om de hoek. Wildlands is ook niet ver weg en je hebt ook nog Kabouterland in de buurt.
Ja huttenheugte is leuk. Leuke marketdome, heel mooi zwembad. En Plopsa vond onze 3 jarige geweldig. Inderdaad via centerparcs erbij pakken. Wildlands kun je ook erbij pakken. Voor beide geldt 1 dag entree betalen en je gehele verblijf er naartoe mogen Alvast heel veel plezier
Ik ben zelf meer Landal fan. Voornamelijk ook vanwege de huisjes. Maar wij zijn 2x in de Huttenheugte geweest en was ook leuk. Zwembad ook en wij hadden inderdaad ook een kaartje voor de hele week om naar Plopsa te kunnen. Zo gingen we dan meerdere keren een uurtje of 2 ipv een keer een hele dag. Je moet zo'n kaartje wel vooraf bestellen bij je boeking of telefonisch dacht ik. Eenmaal daar kon het niet meer (althans dat was 3 jaar geleden)
We hebben geen dagkaarten voor Plopsa erbij geboekt. Gaan maar een weekendje. Kijk tegen die tijd (april ) of Eurosparen nog een leuke aanbieding voor Plopsa heeft. 1 keer erheen is meer dan genoeg. Er is genoeg te doen op het park.
Wij vinden het ook een heerlijk park. Mooi zwembad en we zijn idd ook naar Plopsa geweest. Maar om er heel de week naar toe te mogen, moet je een speciale kaart kopen op het park, en die is wel wat duurder dan de normale prijs voor 1 dag hoor. Wij zijn gewoon 1 dag geweest en de rest lekker gezwommen
Wij willen ook naar huttenheugte gaan. Is daar iets van een kinderopvang? Onder het mom, papa en mama willen ook wel samen een poosje weg.
Haha, hij gaat sowieso mee! Is meer als we samen iets willen gaan doen. Die andere zit dan nog in mn buik, dus die mag sowieso overal mee naar toe
Ik lees steeds als tip kabouterland Exloo maar deze heeft winter sluiting! Deze is gesloten dus! Huttenheugte leuk zwemparadijs hoor.. Huisjes echt CP Plopsaland leuk voor een uurtje of 4/5 Wat ook leuk is mocht het weer het toe laten is het griendtveens parkje halverwege Erica/Schoonebeek.. Dit is gratis (kleine kinderboerderij met herten/ezels/konijnen enz) en meerdere speeltuintjes
Ooh sorry niet goed gelezen ...excuses ik ben in de war met een ander topic daar werd deze tip van kabouterland ook gegeven voor komende week April en Kabouterland zeker doen!