Het is herfstvakantie hier en omdat ik in t onderwijs zit en studeer, heb ik nu eindelijk tijd met zoonlief wat leukst te gaan doen! Wat raden jullie aan in omgeving Amsterdam. Mag ook wat verder, tot half uurtje rijden... Zoonlief is drie en dol op lopen/rennen Het Amsterdamse bos is vaste prik bij ons. Maar ik wil weleens iets anders dan de dingen die ik tot nu toe doe... Ik zoek dus inspiratie!
Zwemmen zat ik ook aan te denken! Goed idee! Binnenspeeltuinen zijn niet echt favoriet... Nog iemand een tip?
Mijn moeder neemt onze zoon mee naar Ijmuiden met de boot van connexion. Deze route gaat eruit en het is gewoon een leuk uitstapje. Daarnaast worden er appel geplukt met de opvang (erg leuk) en natuurlijk heel veel naar het bos om spullen te zoeken. Het De Mirandabad is verbouwd en weer open Artis is en blijft leuk. De speeltoren in Monnickendam (Waterlandsmuseum) Vondelpark, kastanjes (en daarna egeltjes maken ed.)
Mirandabad ken ik nog van vroeger, grappig! Vondelpark is ook vaste prik hier Waterlandmuseum kende ik nog niet! Klinkt leuk!