Klopt, snapten wij ook niet helemaal maar ja Wij hadden ook een campingbedje van Prenatal, maten 60 x 120. Maar zoals ik hier lees verschilt het nogal per huisje, misschien ook nog wel per park. Ik zou op de Centerparcs site naar de plattegrond van de VIP huisjes kijken.
Center parcs zet helemaal niks voor je neer. Voor 1 kindje is meubilair aanwezig, voor nog 1 moet je bij bestellen.
Wij hebben voor onze zoon op een gegeven moment voor thuis een bedhekje gekocht. En dat was ook ideaal op vakantie! Als je hem uit elkaar haalt, heb je alleen maar een paar buizen. En daarmee bouw je een eenpersoonsbed heel simpel om tot kinderbed, waar ze niet uit kunnen vallen. Misschien is dat ook nog een optie voor jullie oudste? Op zich was het niet zo heel duur geloof ik, zeker niet als je het daarna thuis ook nog gaat gebruiken als je kinderen overgaan naar een gewoon bed.
Wij gaan in feb ook in zo'n huisje en daar stond bij de boeking idd bij dat het niet geschikt is voor een ledikantje.
Maar zo'n bedhekje is toch niet zo hoog? Een beetje beweeglijk kind zou er dan nog overheen kunnen kukelen. Mijn zoontje ging met 1,5 weleens in z'n ledikantje staan, dus dat lijkt me dan niet geschikt. Voor een 2,5 jarige is dat natuurlijk anders, die heeft meer besef van hoogte.
Mmm... Volgens mij doen ze iets in het water daar... Wij zijn eind september ook geweest en zie banner...
Ooh wat leuk! en welk park waren jullie? wij in het Heijderbos wij waren toen al dik anderhalf jaar bezig zwanger te raken, mijn cyclus was helemaal door de war, misschien kwam het omdat ik daar een bad had, ik heb zelf nooit een bad gehad dus ik ging er nu is echt van genieten, heb echt lekker liggen relaxen daar en dan hadden we ook nog is een sauna, ooh heerlijk!!! ik krijg vacantie kriebels
Dat klopt maar wij hebben de plattegrond van het huisje bekeken en gegokt dat het met wat geschuif wel zou lukken Veel plezier alvast,de VIP huisjes zijn echt mooi!
Het staat inderdaad bij de huisjes aangegeven dat het soms niet past. Ik heb dat huisje daarom maar niet geboekt. Ik ga ook een camping bedje van thuis mee nemen (als dat nog in de auto past haha)
Ik denk dat ze in een ledikant gaan staan omdat het kan. Onze zoon sliep in ieder geval rond zijn tweede verjaardag in een ledikant zonder zijkant, met zo'n rekje tegen het eruit vallen. Hij ging er echt niet meer in staan.
Je kan idd een bedje bij boeken. Wij hebben dat toen niet gedaan met onze meiden maar er stonden al 2 bedjes in.. haha.. en niks voor hoeven te betalen