Ik heb hier een kortingsbon van Centerparcs voor 150 euro korting en een kortingsbon van Sunparks voor 150 euro korting. Daarnaast heb ik ook nog een kortingsbon van Prenatal voor 40% korting bij een boeking bij Centerparcs. Misschien heeft iemand hier interesse?
Ik heb nog: - kortingsbon van Sunparks voor 150 euro; - 40% korting bij Centerparcs met een kortingsbon van Prenatal;
Ik heb alleen nog de bon van Sunparks en deze is geldig bij aankomsten van 7 januari t/m 26 september 2011 m.u.v. schoolvakanties en feestdagen. Niet geldig i.c.m. andere kortingen en Select Club voordelen. De uiterste boekingsdatum met deze kortingscheque is 31 maart 2011.
Heeft er iemand nog een bon? De mijne ligt ergens in huis maar weet niet meer waar . Mn vriend heeft onverwachts een weekend vrij dus wil eigenlijk als verrassing iets boeken.
Ik heb nog steeds de sunparks bon, waarbij ik van iemand van het ZP begreep dat Sunparks is overgenomen door Centerparcs. Misschien is de bon ook geldig voor boekingen bij Centerparcs..... Ik hoor wel wie de bon wil hebben.