Centerparcs en WIFI kaart kopen is dat nodig?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by koffieboon, Apr 9, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. koffieboon

koffieboon Actief lid

May 29, 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Wij gaan in mei 1 week naar Centerparcs het Meerdal.
    Nu kan ik als extra bijkopen WIFI 1 week voor €40 maar heb je dat nu echt "nodig"?
    Of heb je al een goed WIFI signaal in het huisje aangezien ze ook op de site zeggen dat er hotspots zijn.

Graag jullie ervaringen!

2. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,563
    431
    83
    Noord-Holland
    Ben recent nog drie keer in CP geweest, ook het Meerdal en had helemaal geen bereik in de huisjes.

3. tinekuuuh

tinekuuuh Lid

Apr 19, 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Je hebt in cp helemaal geen wifi als je het niet koopt.. tenminste half jaar geleden nog niet.. vind het ook erg duur.. 😯

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,679
    113
    Idd, je hebt toch alleen wifi als je het koopt?

5. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

Dec 14, 2016
    2,115
    1,090
    113
    Female
    Nederland
    Zonder zo'n kaart heb je géen WiFi. Hotspot in het huisje heb ik
    Nog nooit gehad.

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,675
    5,710
    113
    Toch belachelijk deze tijd zoveel betalen voor wifi. Ik twijfek ook voor landal straks maar vind het een hoop geld

7. tuc

tuc Niet meer actief

Nee in het huisje heb je geen wifi zonder dat je het koopt. In de plaza wel. En ik zou er even over nadenken, weet niet of het overal zo is, maar hoor van verschillende mensen dat ze met wifi kaart nog heel slecht bereik hadden, eigenlijk zonde van het geld dus.
    Wij gebruiken gewoon onze bundel altijd.

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,282
    16,675
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Meestal valt het erg tegen met zo'n kaart die je koopt.
    Wij hebben het weleens gedaan maar werkte voor geen meter en hebben ons geld teruggevraagd.
    Je hebt wel hotspots in de plaza en afgelopen keer in Duitsland kon je daar een half uur per dag gratis gebruik van maken, dat werkte overigens wel.
    Ik vind het verder ook geen gemis om het niet te hebben, lekker rustig hihi

9. koffieboon

koffieboon Actief lid

May 29, 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Ik vond het ook al veel geld en als je dan nog slechte verbinding hebt.
    En anders kan ik het terplekke ook regelen mochten we toch willen.

En idd lekker rustig we komen ook eigenlijk om even bij te tanken en op adem te komen😬😬

10. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    het klopt wat de anderen zeggen, in de huisjes heb je totaal geen bereik!
    wij hebben afgelopen september wel een wifi kaart gekocht, over het algemeen hadden wij gewoon normaal bereik, wel hadden wel vaak dat we onze wifi even aan en uit moesten zetten op onze telefoon en dan deed ie weer normaal..
    mn schoonvader had ook 1 van onze codes en daar deed die helemaal niets bij..

11. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Kun je je Eigen internet niet gebruiken?
    Als je het niet koopt heb je alleen in de plaza wifi, vind het overigens belachelijk duur... de verbinding is ook niet bepaald om naar huis te schrijven wanneer je ervoor betaald.

12. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,502
    4,343
    113
    Female
    Waar wil je wifi voor dan? Als het 'gewoon' internetten is, kan je beter extra MB's kopen bij je provider. Als je wilt Netflixen of constant streamen dan is Wifi wel handig, maar voor €40 kan ik 8000 MB kopen, dat maak ik niet op in een weekje :)

13. koffieboon

koffieboon Actief lid

May 29, 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Ik heb wel eigen internet maar ik weet van vorige verblijven aan CP dat we geen bereik hebben in een huisje.
    Ik dacht wellicht is het bereik verbeterd vandaar dat ik het mij afvroeg.

Maar vind €40 voor een week best veel dus we gaan hier nog ff over nadenken:D

14. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,534
    14,048
    113
    Female
    Vorig jaar bij CP in Duitsland kon ik gewoon op de wifi inloggen met mijn kpn gegevens. Volgens mij kan dat via meerdere providers, anders even googlen?
    En anders je 4G op je telefoon gebruiken en hiervan een wifi hotspot voor bijvoorbeeld je tablet maken. Of gewoon lekker ouderwets een paar avonden zonder wifi en je op een andere manier vermaken?

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik werk op een landalpark en sinds kort hoeven gasten niet meer voor de wifi te betalen. Het bereik was altijd héél slecht in de huisjes, sinds kort niet meer, bereik is nu eindelijk goed. Maar mijn ervaring is dus idd dat het bereik vaak enorm slecht is, zéker voor het bedrag wat ervoor neergeteld moet worden. Ik zou dus gewoon een weekje zonder wifi doen :)

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,162
    8,143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wij hadden ook 0 bereik. Wifi scheen heel slecht te zijn dus ook niet gekocht, was 35 euro..

Alles uit de bundel gedaan en ik was 20 euro kwijt uit mn bundel. En dan hebben we best veel opgezocht op internet etc.

17. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Wij kopen geen wifi op vakantie. Gewoon een weekje zonder internet kunnen we best. Willen we echt iets op internet zoeken kan dat op het mobiel van mijn man. Hij heeft wel een abonnement.

Ook onze tieners moeten dan dus een weekje afkicken😉

18. xchristina

xchristina Actief lid

Nov 26, 2013
    108
    0
    16
    Wifi op de CP parken is tegenwoordig prima via wifi . Elk huisje heeft zijn eigen router .
    Maar erg duur is het wel .

Als je een KPN abbo hebt dan hoef je helemaal geen kaart te kopen dan heb je al KPN hotspots en kan je inloggen met je eigen gegevens .

19. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,423
    447
    83
    Limburg
    Wij zitten nu net over de grens in cp erperheide en ook wifi gekocht. Hier werkt het super, goed bereik.
    Op de plaza alleen heb je max een half uur gratis.

Share This Page