Volgens mij is vorige week het vernieuwde Nijntje museum geopend. Is er al iemand van hier geweest? Wat vond je er van? Zit er aan te denken om er komende week heen te gaan met zoon van ruim 2.
Nog niet geweest sinds de nieuwe opening. Ik ben wél geweest toen naar de interactieve extra "expo" ter ere van het 60 jarig bestaan van Nijntje. Ik heb foto's gezien van de opening en een aantal dingen (decor) zijn hetzelfde als toen met het 60 jarig bestaan. Mijn zoontje van toen nog net geen 2 heeft het erg naar zijn zin gehad. Was wel druk die dag vond ik, veel kindjes tegelijk binnen. Maar goed, dat kun je van tevoren nooit helemaal weten en bovendien leek het dat de ouders er meer "last" van hadden dan de kindjes Ik woon niet in de buurt van Utrecht, maar anders zou ik zeker binnenkort er heen gaan om eens een kijkje te nemen.
Leuk om te lezen dat je zoontje het toen iig naar zijn zin heeft gehad, zigzag. Ik denk dat mijn zoontje het ook leuk gaat vinden!
Dit wilde ik ook net vragen ik denk dat ik nog een tijdje wacht tot de eerste drukte voorbij is en van het voorjaar een keer ga. Zag er wel leuk uit op internet..
Ik ben geloof ik 2-3 jaar geleden geweest in leiden toen was er een expositie (alleen als 21 jarige) ik vond het geweldig. Was ook leuk voor de kleintjes met speurtocht en er waren ook wel wat dingen te doen.
Het was om 11 uur ontzettend druk en het is best krapjes binnen dus dat was jammer. Maar nadat we een boterham on de picknick hoek hadden gegeten (eten en drinken van thuis toegestaan) was het rustiger. Ik denk dat de mama's met middagslaapjes toen weg waren 😉
Ik lees je reactie nu pas. Het was idd ontzettend druk toen we aankwamen (10.30 uur), maar richting lunchtijd werd het al een heel stuk rustiger, gelukkig! Maar het was erg leuk, zoontje (ruim 2) heeft zich heel goed vermaakt (hij zou er nog rondlopen als we 'm niet mee hadden genomen denk ik ). Veel dingetjes die de kinderen kunnen doen. Niet heel groot, maar we hebben gewoon een paar rondjes gelopen en zoontje ontdekte telkens weer wat nieuws om mee te spelen.