Misschien gaan we in november 3 dagen naar Parijs. Het park is dan al in kerstsfeer. Onze zoon is 3 jaar. Tips voor hotels zijn welkom.
Jaaaa ik heb t geweldig naar mn zin gehad daar Wij waren er 2 jaar terug in Januari, en we zaten toen in het dream castle hotel. Dit is geen officieel disney hotel maar je kan wel gebruik maken van de pendel bussen (stoppen voor de deur) en ze zijn wat goedkoper. En wel super mooi en luxe
Het is super daar ook voor kleine kindjes. Ik ga zeker 2x per jaar. Ja een hotel dat ligt aan je wensen. Wij gaan meestal naar kyriad omdat wij een jaarkaart hebben. Maar het goedkoopste disneyhotel is santa fe en dat is ook een goed en leuk hotel
Welk hotel, hangt denk ik ook erg van je budget af. Ik ben nog steeds groot fan van Newport Bay. Verder ken ik Cheyenne, Santa Fe en Sequia Lodge. Groot voordeel bij S.Lodge en N.Bay is dat het ontbijt een stuk beter geregeld is dan bij de goedkopere 2. Je staat wel in de rij (bij allemaal overigens) , maar daarna krijg je een tafeltje toegewezen en dan kun je op je gemak langs het buffet gaan en nog eens een keer teruglopen en gezamelijk eten. Bij de goedkopere 2, moet je zelf je tafeltje zoeken in de bomvolle eetzaal, terwijl je met je dienblad loopt. Of je zoekt een tafeltje en gaat dan 1 voor 1 langs het buffet... waardoor je ook lang op elkaar zit te wachten. Maar Newport is echt wit en licht en een beetje chique en Sequia Lodge is een echt knus winterhotel... Ook erg leuk hoor
ik zou ook in davy crocket gaan, lijkt me makkelijker met een kleintje. voordeel vind ik dat je zelf kan koken en een koelkast tot je beschikking hebt.
voor de volwassene is het wel kinderachtig, maar ik lees dat je met je 3 jarige zoontje gaat, dan raad ik het aan.
Eurodisney is echt geweldig Het is nog steeds een wens om er ook eens met Kerst te zijn. Net als wat eerdere forummers ben ik erg te spreken over S. Lodge... de kamers zijn prima, weinig herrie, goed ontbijt. Sante Fe vond ik wat minder, maar is wel goed te doen. Als je echt met kleine dreumessen gaat is het wel goed om te onthouden dat je niet al teveel in één dag moet proppen. Er zijn zoveel indrukken dat de kids snel overdonderd raken. Ik heb inmiddels heel wat gezinnen met kleintjes in eurodisney gezien die helemaal over hun toeren waren vermoeidheid en spanning. Dat vond ik altijd zo zielig. Maar goed, waarschijnlijk geldt dat altijd wel met kids. Oh ja, er zit nog een park aan vast, "Disney Studios", dat is ook erg aan te raden.
Het is een vreselijk commercieel en duur park, dus neem een dikke portemonnee mee! Maar het is tegelijkertijd zoooo ontzettend leuk... ik ben er 3 keer geweest, waarvan 2 keer met mijn vriend toen we al in de twintig waren, en nog geen kind hadden. We hadden er dus eigenlijk niks te zoeken, maar we hebben ons prima vermaakt
ik vind het geweldig! als wij met kerst niet weg gaan wil ik ook misschien gaan. ik zal niet op het park gaan zitten maar erbij. Santa Fee is ook leuk.
Ik lees dat het eigenlijk alleen voor kinderen is.. nou er zijn anders behoorlijk wat attracties, die voor volwassenen ook super gaaf zijn. Big Thunder Mountain, Indiana Jones, Space Mountain, etc. En het hele handige bij deze attracties, is de BabySwitch. Als je met z'n 3tjes gaat en je wil er toch beiden in, dan hoeft er maar 1 in de wachtrij te gaan staan. De ander blijft buiten wachten bij je kindje en als de eerste terug is, dan kan de 2e gelijk vooraan in de rij aansluiten en dus gelijk instappen. Ideaal. Wij zijn er nu een keer of 5 geweest... en 1 x met m'n dochter, maar toen was ze dus zo klein, dat het echt nog voor onszelf was (we hadden toen nog een jaarkaart) . Onze planning is nu om kerst 2010 weer te gaan... ow en als je met de auto gaat, kun je voor de eerste dagen best broodjes meenemen en drinken. Verder is Teatime ook wel leuk om te doen en als je die om 16.30/17.00 uur neemt, hoef je s avonds ook niet meer te eten . Wij gingen trouwens wel regelmatig eten in Santa Fe, dan schoven we aan bij het buffet daar.
Ik ga er 2 x per jaar naar toe vanaf 2003 ben ik al 12x geweest denk ik hhaa. Nu ga ik in okt nog 6 daagjes lekker genieten. Alleen mag ik niet meer overal in maar dan is er nog genoeg te doen vind ik. Het park is zeker ook leuk voor volwassenen
Disney is voor alleen volwassenen ook leuk. Ben er inmiddels 3 keer geweest, een keer nog als kind (jaar of 10 was ik denk ik) en 2 keer dat ik 18+ was zonder kinderen erbij. Vond het alle keren erg leuk. Over een paar jaar gaan we zeker nog een keer maar dan met onze kleine.
vind het een mega leuk park zijn er zelfs met onze huwelijkreis geweest dit was toen de eerste keer voor beiden. ben dr zelfn u 3 keer geweest ook omdat we de prijzen nogal hoog vinden hihi. maar gaan er zekr nog eens heen maar dan wel als de kids wat groter zijn zodat we overal als gezin inkunnen. maar ook vor kleintjes van 3 is het leuk hoor en zijn er zat dingen waar je inkunt samen. en dus met babyswittshc wel maar goed persoonlijk zou ik dit neit leuk vinden omdat je toch alleen ergens inzit. wij gaan altijd naar santa fe. is een goedkoop disneyhotel waarj e de sfeer nog helemaal hebt. we eten daar ook altijd en dat is heel goed te doen zelf heb ik nog noit in de rij gestaan voor het ontbijt ligt denk ik ook aan de tijden dat je gaat eten. wij namen vak een van de eersten en die zijn vaak nog erg rustig.
wij zijn vorig jaar 17 t/m 19 nov geweest het was toen lekker rustig. het was wel in kerstsfeer maar ze waren met bepaalde dingen nog niet helemaal klaar. het is echt niet alleen voor kinderen en al helemaal niet kinderachtig. wij zaten in het disney hotel zelf
Haha, ik lees net de opmerking dat de meeste mensen voor hun kind gaan.... nou... Ik was er twee jaar terug en tijdens de grote Disney parade waren er heel veel mamma's en pappa's die heel erg genoten van de show... alleen waren ze vergeten de buggy zo te draaien dat het kindje het ook kon zien. Een heel aantal buggy's stonden verkeerd om, en de kindjes konden alleen de winkeltjes inkijken. Mijn vriend en ik moesten er heel erg om lachen!
haha dat is idd grappig. en het is helemaal niet kinderachtig... ben er al 5x geweest en ben helemaal fan
tis idd niet kinderachtig tis echt een fam pretpark maar ook zat mensen die zonder kids gaan hoor, wij ale keren nog dus zelfs voor huwelijksreis en ook daarin waren we echt niet de enige dus nee kinderachtig is het niet en echt neit alleen voor de kids.