Centerparcs het Meerdal

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Nen87, 2 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Haha, smaken verschillen duidelijk. :D

Ik vind Heijderbos erg leuk, vooral de Jungle Dome. Voor kleine kinderen is Erperheide ook super, leuke binnenspeeltuin. Allebei een mooi zwembad.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'vakantie'

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij vonden Meerdal juist erg leuk. Het andere park in America (Limburgse Peel) is een stuk kleiner. Ik vond de MarketDome van Meerdal en ook het huisje waar we zaten, juist beter dan de MarketDome + cottage van bijv. Vossenmeren in B. Wat een vergane glorie was dat zeg! Allemaal achterstallig onderhoud, echt zonde. Maar goed, voor de huisjes moet je over het algemeen toch niet in CP zijn. Landal is wat dat betreft beter, alleen heb je daar weer minder faciliteiten.

Wij kiezen over het algemeen in de zomer voor een goedkoper park (Landal, eventueel Roompot maar dan moet je wel echt goed kijken welk park!) Dan heb je voor minder geld een veel beter huisjes. En we gokken dan een beetje op het weer. In de zomervakantie willen we toch niet een week op zo'n park rondhangen, maar er ook op uit trekken. Dan is het niet erg dat er minder faciliteiten zijn.
    Gaan we in de herfst- of kerstvakantie weg, dan kiezen we wel voor CP. Dan maar een wat minder huisje, maar wel alles in de buurt in geval van slecht weer.

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

ik kom er nu 4 jaar achter elkaar..
    en ik praat geen rommel ...

tis de waarheid.. als jij zegt dat je er al zo lang kom dan heb je het ook meegemaakt voor dat albron erin kwam...

en was het eten veeel beter en veel meer keus.

slappe hap speklappen hoef ik niet .. dingen die de dag ervoof niet opgaan worden weer gebruikt ...

nou sorry maar dat hoef ik niet je betaald er een godvermogen voor ..

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    2 weken geleden een lang weekend heen geweest op zich een erg leuk park met veel speeltuinen buiten en 1 grote klim speeltuin binnen.

Wij hebben het wel vreselijk koud gehad in het zwembad was echt niet normaal Timo kreeg op den duur gewoon blauwe lipjes van de kou... en papa en mama ook :) ook waren de kluisjes echt mega klein en vond ik het niet heel schoon.

Wij hadden een huisje dat best wel klein was en ondanks dat het winter was liepen er best veel mieren rond.

Maar al met al hebben we het wel naar ons zin gehad maar ik zou voor de zomer toch een ander park kiezen.

Wij zelf zijn helemaal weg van de hutteheugte :) vooral leuk voor de kinderen want vlak voor het park zit de indoor plopsaland en ik meen dat je die ook bij het huisje kan boeken. ;)

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    We hebben nog niet geboekt haha (stelletje twijfelkonten!!) dus vanavond denk ik maar weer verder zoeken en hopelijk een knoop doorhakken ;)

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wij zitten te twijfelen of meeral of huttenheugte ;)

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hier uiteindelijk een landal park geboekt haha. De kleintjes merken toch geen verschil tussen een 'gewoon' en een subtropisch zwembad..

9. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Wij zijn 2 weken terug weggeweest en ik wilde ook graag een keer naar CP. Toch maar niet gedaan.
    Wij zijn voor de 2de keer naar Landal Land van Bartje geweest.
    Erg leuk voor kleine kinderen. Mijn dochter van 3 vond het er wederom geweldig.

Landal heeft over het algemeen mooiere huisjes en is goedkoper.

10. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Hihihi lees dit nu pas. Hebben wij ook gedaan. Welk park gaan jullie naartoe?

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @Zus, wij gaan in november naar het land van Bartje. Leuk om te lezen dat het een mooi park is! We gaan nu naar coldenhove. Met name vanwege de mooie natuur om de huisjes :)

12. Babystew

Babystew Niet meer actief

Wij zijn net geweest en ik vond het leuk! Maar ken geen andere Center Parcs om te vergelijken. Zwembad was leuk, en er was best veel te doen. Groot park.

13. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Lovepeet heeft gelijk. Wij komen net thuis van meerdal, en in het zwembad zitten idd kakkerlakken. Wij hebben er vanochtend eentje zien lopen. Gemeld bij de badmeester. Het is een kleine plaag waarvoor regelmatig gespoten wordt. Het zijn Somalische kakkerlakken zei hij. Nooit van gehoord en het was ook maar een klein beestje. Persoonlijk konden wij er niet mee zitten.
    Overigens vonden wij Meerdal fantastisch, heerlijke tijd gehad!

14. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik heb gegoogled maar Somalische bestaan niet haha! Maar dat werd iig gezegd.

Deel Deze Pagina