bungalow 10-15 pers?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door butterfly83, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    #1 butterfly83, 25 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2010
    Hallo allemaal,

Wij gaan ieder jaar met een groep vrienden een weekendje weg. Vorig jaar zijn we naar het land van Bartje geweest van Landal.
    10 persoons huisje en was perfect! Nu zijn er alleen weer 4 babietjes geboren in één jaar dus hebben we meer ruimte nodig.
    Bij landal gaat bijna alles maar tot 10 personen en weet niet zo goed waar ik verder moet zoeken.
    Heeft iemand ervaring of een tip!
    We willen wel graag in 1 huis en het zou leuk zijn als er wat te doen is voor de kinderen, bijvoorbeeld een zwembad of dergelijke maar het is geen must..

Groetjes!

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Weet niet precies hoeveel persoons het is, maar wij zijn naar zo'n luxe VIP-cottage in Centerparcs bij Winterberg geweest (ik meen dat dat park 'Hochsauerland' heet). Geloof dat het een 12 persoons huis was (dus 6 slaapkamers, 2 badkamers). HEEEEL mooi huisje (met buitensauna, buiten-jacuzzi, playstation 3, tafelvoetbal e.d.), leuk park en mooie omgeving.

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Oh ja, en ik meen dat ze in Domburg op het Roompot park (Buitenhof Domburg heeft dat geloof ik) ook huizen hebben voor 16 personen dacht ik! Luxe huizen, met zo'n rieten kap. Op dat park is ook een zwembad maar het is wel minder uitgebreid dan een CP of Landal.

4. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Wij zijn in zeeland geweest, in Aquadelta. Daar hebben ze buitenhuizen en ook hele grote! Volgens mij tot een man of twintig. Was een leuk park, je moet alleen wel in het nieuwe gedeelte zitten( de buitenhuizen staan in het nieuwe gedeelte)

5. Tese

Tese Niet meer actief

Weerterbergen van roompot heeft geloof ik tot de 18 personen villa's.

6. Renaat

Renaat Actief lid

20 nov 2008
    119
    0
    16
    Gelderland
    Wij zijn naar het park Panjevaart in Hoeven geweest van Hogenboom vakantieparken. Wij hadden een 14 pers. huisje. Dit zijn 2 huisjes maar geschakeld met een hele grote serre aan elkaar. In de serre staan 2 super grote eettafels en wij hadden er ook nog 2 boxen voor de baby's staan.
    In ieder huisje zat zelfs nog een sauna. Er is een zwembad in de buurt waar je gratis gebruik van mag maken en een waterspeelpark.
    Hierbij de link: http://www.hogenboomvakantieparken.nl/detail.aspx?object_id=34722

Succes!

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Kijk eens op deze link www.bungalows.nl, dan moet je ff invullen hoeveel aantal personen en dan krijg je een lijst met grote bungalows miss staat er wat leuks tussen :D

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Deze mensen verhuren boerderijappartementen. Wij zijn met mijn opa en oma al een aantal keer geweest met de hele familie. De eerste twee keer in Norg, daarna in Sleen: Jager Accommodatieverhuur - Home

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  10. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
  11. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Deze wilde ik ook voorstellen.
    En ik weet niet of je perse op een park wilt zitten, maar op www.happyhome.nl staan verschillende grote (particuliere)huurhuizen.

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik weet niet waar je heen wilt, maar in Duitsland (Cochem) hebben ze bij zo'n Roompotpark huisjes voor 14 personen.(6 slaapkamers)
    Hebben wij gedaan met een ander gezin en is super bevallen. :)

Roompot > Ferienresort Cochem

13. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.121
    113
    Home
  14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bij veel parken van Landal en centerparcs kun je 2 aaneengeschakelde huisjes boeken van 6 of 8 personen geloof ik.

15. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0

Doen wij meestal ook met schoonfamilie, maar toch echt minder gezellig! En als je dan met zn allen bij elkaar wil zitten word het wel heeeel krap hoor .....

Ik kan je zo geen tip geven, maar lees ff mee!;)

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nee maar als het zo lees...4 kleine baby's.
    Lijkt het me wel praktischer hoor.

Plus dat ik hoorde dat sommige CP 6 persoonshuisjes hebben waar bij een tussenwand weggehaald kan worden. Dan maken ze van 2 huisjes 1. En bij sommige parken kun je de grotere huisjes alleen telefonisch boeken en niet via internet.

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Wij hebben bij de Roompot een 12 persoonshuisje gehad, was echt super! Zijn ook twee huisjes die tot 1 gemaakt zijn. Aanpassing, het was een 16 persoonshuisje en we waren met z'n 12'en.

Ook bij Aquadelta hebben ze van die grote huisjes.

18. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Op Roompot De Banjaard heb je ook huisjes voor 16 personen met 8 slaapkamers.

Wij zijn er zelf kortgeleden geweest, alleen dan in een 4 persoonshuisje. Maar het is een erg mooi en net park. Heel geschikt voor kleine kinderen. Je zit ook direct aan het strand en er zit een klein zwembad bij het park maar je kunt ook bij een ander roompot park naar het zwembad (5 min. met de auto)

19. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Bedankt voor alle reacties! Er zitten super leuke tips tussen, die van ameland spreekt me ook erg aan.
    Zeeland is een paar uur rijden bij ons vandaag en zag wel een paar geschikte huisjes staan voor een aantrekkelijke prijs maar voor een weekend is dat wel erg ver rijden met kinderen.
    Bij landal zijn de prijzen behoorlijk pitten, zowieso boven de 1000 euro en dat ligt boven ons budget. Maar zeker al leuke dingen gezien!

Bedankt!

20. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Spreekt me ook aan!

We willen wel graag in één huisje of eventueel geschakeld maar dan moeten het wel echt ruime huizen zijn als bovenstaande. We zullen hoofdzakelijk bijelkaar in één ruimte zitten.

Deel Deze Pagina