Wij willen in aug een weekendje naar Euro disney. Wie heeft er ervaringen mee? Welk hotel? Op het park zelf of in Gare du Nord (ik heb begrepen dat je hier met de metro kan gaan en binnen 15min in het park bent)? Waar kun je eten en is het te doen met 2 kleine kinderen (1 van bijna 1,5 jaar en 1 van bijna 3)?
Nou wij komen er standaard 1 keer per jaar en het is echt helemaal top!! de hotels van disney bevallen ons eigenlijk allemaal alleen die davy crocket huisjes is niet echt een aanrader...... Vanaf het hotel rijden er gratis bussen heen en weer die je naar het park brengen en weer terug Heel veel plezier want het is echt een magisch gevoel daarzo
Het is echt leuk daar. Persoonlijk zou ik niet met zulke jonge kinderen gaan want j kunt dan nog niet echt in atracties gaan. Maar daar zijn de meningen over verdeeld. Er zijn zat mensen die het wel leuk vinden met kleine hummels. Ik heb alleen ervaring met de Disney hotels en dat is echt perfect. Davy crocket is ook goed maar je moet wel met je eigen auto naar het park. Daar ben je binnen een paar minuten. Het voordeel hiervan is dat je een eigen huisje hebt.
ik vind Davy crocket juist wel een aanrader, zeker als je als gezin gaat. je kunt tenminste zelf koken. alleen het zwembad op het park is heel koud en je moet zelf nog met de auto naar het park rijden, dat is ongeveer 5 minuutjes. davy crocket is ook relatief goedkoop. ik zou wel in een disney hotel gaan (of davy crocket, in ieder geval iets van disney) want het vervoer naar het park is dan makkelijk en goed. nadeel is wel dat de bussen overvol zitten en je er echt in geperst wordt. dat is met kleine kinderen niet handig. en het is sowieso nu megadruk in disney! ik wilde volgende maand ook gaan met Ties (1 jaar) maar mijn zusje was er vorige week en zij raadde het echt af met kleine kinderen. de wachttijden zijn mega lang en het is heel vol nu in het park.
en je kinderen zijn idd nog erg klein. ik ben gek op disney en zou het liefst nu direct met Ties er naartoe willen gaan, maar we wachten echt nog even 2 of 3 jaar. (met heel veel moeite, dat wel)
wij zijn afgelopen mei geweest, met 2 kindjes van bijna 1 en 2 jaar en 9 maanden. De kleinste heeft natuurlijk lekker in z'n wagen gezeten en lekker rond gekeken. De oudste vond het geweldig en wil elk weekend wel terug Toen wij gingen was het erg rustig en hoefden we dus ook nooit lang te wachten. Wij sliepen in Sequoia Lodge, stond 1 bedje klaar op de kamer en een 2e bedje kwamen ze al snel brengen. Dat vond ik dus wel lastig... je hebt 1 hotelkamer, dus als de kindjes willen slapen.... Het ontbijt stelt niet zo veel voor en de 2e keer hebben wij dus gewoon ergens op het park gegeten. Vanaf ons hotel was het ongeveer 5 minuten lopen naar disney village en dan ben je ook zo in het park.
Via welke sites hebben jullie geboekt? Ik ben een beetje aan het kijken, maar het is allemaal behoorlijk duur. Zijn jullie met eigen vervoer? Of met een Thallys?
Je hebt ook een aantal hotels net buiten het park. Zoals Kyriad volgens mij. Die zijn wat goedkoper. Volgens mij vallen Chayenne en Santa Fe ook wel mee. Gare du Nord lijkt me niet heel handig...
Cheyenne is goed te doen qua prijs, ik keek naar het disney hotel, wat mij toch t leukste lijkt.... Thallys of eigen vervoer?
Wij hebben een keer geboekt vrij uit en OAD. Maar je kunt ook rechtsstreeks boeken op disneylandparis.nl Trouwens, zo grappig dat iedereen het nog steeds Eurodisney noemt. Heet al een tijdje niet meer zo, maar Disneyland Resort Paris. Maar goed, ik noem Walibi ook nog steeds Sixflags. Irritant al die naamsveranderingen.
Er staat nog een topic over Disney hier. Moet je even kijken. Ik heb daar tips over hotels en boekingen neergezet. Als je verder nog vragen heb vraag maar hoor, ben er al zo vaak geweest. (ben beetje verslaaft) Pb is altijd goed.
Kyriad hotel net buiten het park vond ik prijstechnisch erg goed. Redelijk goed hotel en kamer kostte 65 euro per nacht. Kon je met max 4 personen op liggen. Niet duur dus en de shuttle bus rijdt de hele dag door van en naar het park.
We hebben geboekt!!!!!!! We gaan eind aug, en zitten in het Disney Hotel!! Wie heeft hier ervaringen mee? Wat voor ontbijt is het bijvoorbeeld? We hebben ook 1x een lunch en 1x een diner met disneyfiguren erbij geboekt, wat voor eten is dat dan?
Hét Disneyhotel? Want dat is geweldig! Ontbijt is ook fantastisch, helemaal voor kids. Donuts en meer van dat soort zaligheden. En tijdens het diner heb je mooi zicht op Mainstreet en het kasteel. Tenminste zo was het toen ik er zat.
ja HET disney hotel, gelukkig krijgen wij het cadeau haha want het is behoorlijk duur, maar wel spannend en leuk!
Ja, het is idd vrij prijzig. Hihi, maar wel een belevenis. Ik zat er toen met mijn ouders. Het hotel dat we eigenlijk wilden, New York, was vol. Dus mochten we voor dezelfde prijs in het Disney Hotel. We hadden dus een mazzeltje. Heel erg veel plezier!!!
Pff lijk wel een klein kind, heb er zo'n zin in haha! Ben zo nieuwsgierig naar hoe het zal zijn, wat voor eten, of ik persee de kinderwagen nodig heb (hij zit er nu nooit meer in, maar daar zal hij wel kapot zijn). Welke attractie's zijn nou echt leuk voor kinderen? Welk park is het leukste voor kinderen van 2 tot 6 jaar?