Centerparcs Huttenheugte

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Kaat888, 1 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Mar ket dome en zwembad zijn erg leuk. We komen er vaak. Plopsa trekt ons niet ivm prijs. Je hebt anders in de buurt nog Emmen en je zit ook zo. In dld nordhorn met een klein maar voor kinderen leuke dierentuin. Zat te doen.

Huisjes, jah het schoonmaakbedrijf neemt niet veel tijd 30min voor een 6 pers huisje. Dus. Neem he eigen poetsspul mee.

2. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Wij gaan van de zomer 2 weken! Is voor mij zelf erg lang geleden dat ik er geweest ben, maar voor kleine kinderen is center parcs altijd leuk! Wij zitten dan wel in een vip huisje, als ik er mijn zomervakantie door breng wil ik wel een schoon en luxe huisje!

3. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Voor een 6 persoonhuisje (een VIP, bedden opgemaakt) krijgen de schoonmaaksters van het park zelf 1 uur en 3 kwartier. 8 persoonshuisje comfort idem.

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Miss is het inmiddels veranderd. Maar een paar jaar terug echt niet hoor. Belachelijke tijden 4 min voor een badkamer.. . .

Weet hoe het er aan toe gaat/ging, dus neem standaard spullen mee ;)

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    #25 Damay77, 3 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2015
    Het huisje wat wij hebben is brandschoon. Wel wat gedateerd en het stonk naar rook maar verder prima. Even half uur de ramen tegen elkaar open en het ruikt weer aardig fris.

Ik heb wel altijd standaard een pakje hygienenische doekjes van dettol mee. Even over de afstandsbediening, tafels, deurkrukken en wc bril en klaar. Meer voor mn gevoel. Ga geen flessen allesreiniger en doeken meeslepen. Pakje doekjes vochtiche schoonmaakdoekjes voldoen prima.

En dat ze weinig tijd hebben betekend niet dat het dan per definitie niet schoon is. Ik heb zelf in de huishoudelijke zorg gewerkt in de thuiszorg en het begin stonden daar ook gemiddelde tijden voor. Paar minuten voor de wc, zoveel minuten voor badkamer enz.
    Geloof me maar, als je dit werk doet dan leer alle tijd goed te verdelen en dan red je het in die tijd. Er staat natuurlijk geen prullaria in de huisjes.

6. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Oh echt? De tijden die ik aangaf zijn al krap :$ Belachelijk zeg..

7. kyl

kyl Lid

28 jan 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij waren een keertje gegaan met onze dochter van één toen. Zij vond alles super. Na een dagje plopsaland en bijbehorende bumbashow was ze al een maand of twee geobsedeerd en wou ze alleen bijna kijken.

Het buffet was ook een aanrader. Heerlijk eten. Makkelijk voor het kind ook, kan ze zelf kiezen wat ze wilt eten.

8. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    ik ben der afgelopen zomer geweest met mijn man en mijn zoontje (toen 9 maanden) echt een super park, goede service, enige waar ik van baalde waren de mini vluchtheuvels die door het park liggen en erg hoog zijn, ik had toen een ford focus station en heb er helaas mijn auto op beschadigd (en ik reed echt als een slak want was onwijs druk)

en voor kinderen is het er super, mijn zoontje was nog maar 9 maanden dus niet naar plopsa gegaan maar hij heeft zich op het park met alles onwijs vermaakt

9. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik heb er mijn auto idd ook beschadigd, maar dan aan de zwerfkeien op het onverlichte parkeerterrein. Die zijn in het donker niet te zien.

10. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    wij gaan in juli. we hebben huis 212 ik ben benieuwd. net ook die meerdaagsepas besteld, maar vraag me af. krijg je die daar, en is die persoonsgebonden?

Deel Deze Pagina