Aanstaande september (ongeveer eerste week van september) willen we lekker met zn 3tjes op vakantie gaan. Vriendlief wil heel graag naar een camping! Nou vind ik dit ook een leuk idee, ben tenslotte jaren met mijn ouders naar de leistert in roggel geweest. Helaas wil vriend daar niet heen . Dus welke camping dan, nou ik ben al 2 dagen rond aan het speuren maar nondepie wat een lading campings zijn er in nederland !! Dus dacht zal de andere mams (en enkele paps) eens om advies vragen. Nu zijn dit de wensen voor een caming: - zijn bereid om best een eindje te rijden (wonen zuid-oost brabant) - luxe chalets/stacaravans of bungalows om in te verblijven - leuk voor de kleine meid (dan zo goed als 2), dus speeltuin, animatie enz - binnen en buiten zwembad - supermarkt aanwezig - we willen eventueel onze hond (klein beestje) meenemen maar dit is geen must. - Budget maakt niet zo veel uit zolang het maar geen 1000 euro is voor een weekje Dus een leuke kindgerichte luxe camping ergens in dit kikkerlandje. Alvast bedankt voor het lezen en de eventuele suggesties!! -
Sprookjescamping in hardénberg! Erg leuk en dit jaar tot europees kindercamping vh jaar gekozen geloof ik. Ook in naseizoen dagelijks animatie....
Camping marveld in groenlo! Ben daar jaaaaaaaren op vakantie geweest met mijn ouders.. Ben daar vanaf mijn 2 tot 16 ongeveer gekomen, super tijd daar altijd gehad!
Naar een van de Waddeneilanden! Heb zo geen naam van een camping, maar vast genoeg te vinden. Texel bijvoorbeeld of Terschelling. Gegarandeerd vakantiegevoel!
Let er wel op dat de meeste campings geen animatie meer hebben na het hoogseizoen en de winkels misschien ook niet meer hele dagen open zijn. Goed naar kijken dus.
Marveld in groenlo is inderdaad leuk. We zijn daar geweest ineen fantasch huisje, waar de verwarming al lekker aan stond. In renesse (Zeeland) heb je ook veel leuke campings. Maar niet overal mag je hond naar binnen. Bijv julianahoeve. Veel animatie, Duintje op en je ligt op het strand. Binnenzwembad.veel speeltuinen. Maar Zeeland is een supervakantie provincie met mooi weer. Met regen is hier niet zoveel te doen.
De Paal, in Bergeijk! Geweldige camping. Afgelopen zomer voor het eerst geweest, paar maanden geleden alweer geboekt voor aankomende zomer.
Wij hebben als kind altijd de meeste lol gehad op kleine vekabo campings. Vereniging kamperen bij de boer. Geen animatie en dergelijke, wel een hoop andere kinderen om mee te spelen en de boer mogen helpen met de beesten, heerlijk. Juist door je eigen caravan of tent op een veldje te zetten veel contact met anderen. Ook welleens in stacaravan enzo gezeten maar dat vonden wij altijd veel minder leuk.
Wij zijn net weer terug van Landal Rabbit Hill . Zelfs afgelopen weekend was er een zeer uitgebreid recreatieprogramma. Onze 8 persoons bungalow zag er erg mooi uit. Vorig jaar september zijn we er wezen kamperen en dat was ook super. Een erg leuke speeltuin. Binnenspeeltuin met een deel voor grote kinderen en nog 3 kleinere 'kooien' voor kleintjes. Zelf kun je rustig een bakje thee of koffie drinken terwijl je kleintje speelt. Ruimte genoeg. Bollo komt regelmatig langs. Het zwembad is precies goed van formaat + een leuk peuterdeel. En de omgeving is gewoon erg mooi... qua natuur maar ook qua parken. Julianatoren en Apenheul zitten om de hoek. Net als wandelpark Berg en Dal.
we gaan nu het derde jaar naar camping t veerse meer (wolphaartsdijk, ligt tegen Goes). Supercamping (en heb er al een hoop bezocht in nederland). Mijn kinderen zijn nu al aan het zagen wanneer we naar de caravan gaan (pas in juli dus).
Inderdaad het Marveld in Groenlo, echt op en top! Bekijk de 16 maar eens, zo ontzettend leuk en mooi park. Vooral ook het buitenzwembad als het mooi weer is. Maar het binnenzwembad is ook heerlijk!
Wat een leuke campings allemaal!!! Heb een hele lading brochures besteld dus dat word morgen lekker bladeren en uitkiezen. Heeft er iemand niet toevallig een leuke stacaravan te huur op een mooi park?