Vakantie al boeken?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MounaH, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MounaH

MounaH Lid

4 jul 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste dames,

Mijn man komt niet uit Nederland, waardoor mijn schoonfamilie dus ook in het buitenland woont.
    Ik ben begin februari uitgerekend en we willen voor dat het echt warm gaat worden bij mijn schoonfamilie op bezoek gaan.
    We hebben nu een goede deal gevonden voor nog geen 500 euro voor bijna 3 weken vakantie.
    Dit is 12 weken na de uitgerekende datum.
    Zouden jullie het riskeren en al boeken of zeggen jullie beter wachten tot de kleine er is?
    Ik zelf denk dat 3 maanden na de uitgerekende datum wel te doen moet zijn, maar aangezien dit mijn 1e kindje is, is alles natuurlijk nieuw voor mij.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Ik zou denk ik de gok ook wel durven wagen met die periode. In het ergste geval moet je annuleren, maar mogelijk kun je dat dan wel aan zien komen als de baby net geboren is - en dan kost het nog niet zoveel vaak (zeker als je het wil verzetten) .

Veel moeders zijn na 8 weken het thuiszitten met de baby ook wel beu.. en willen onderhand aan het werk en anders na 10 weken wel (oke, fulltime is wat anders en je kind achterlaten- maar iets dóén in elk geval) . Dus ik denk dat het zou doen in jullie geval.

3. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.481
    3.935
    113
    Vrouw
    Ik zou het ook wel aandurven, alhoewel je natuurlijk nooit weet hoe het met de gezondheid van jou en de kleine gaat.

4. MounaH

MounaH Lid

4 jul 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen dat jullie het ook ''aan zouden durven''.;)

Het klopt inderdaad dat je nooit van te voren weet hoe het met ons gaat, maar mocht het uiteindelijk toch niet gaan dan wordt de boel gewoon geannuleerd. Gezondheid voorop natuurlijk.

We willen het liefste rond die periode gaan, in de zomer is het er te warm (gemiddeld 45 graden) en anders wordt het pas iets voor december en dan is de kleine al 10 maanden oud.
    Willen het liefste toch sneller naar de trotse oma en opa op bezoek. :p

5. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Ik zou boeken.

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Gewoon doen, annuleringsverzekering erbij en klaar is 'kees'.

7. MounaH

MounaH Lid

4 jul 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties dames.
    De vakantie is geboekt, nog paar weekjes en dan mogen we ons 1e kindje verwachten en dan heerlijk uitkijken naar de eerste vakantie met ons drietjes. :D

Deel Deze Pagina