Hoi hoi Ik ben op zoek naar een kortingsbon of code van centerpacs om binnenkort mijn ouders een weekendje mee te nemen naar een park. is er iemand die nog een bon of code voor me heeft die er zelf niets mee doet? dan hou ik me graag aanbevolen. Groetjes amberliek
Je krijgt altijd 40% korting als je via het jonge gezinnen boekingsbureau belt (van felicitas) Het nummer is 0800 - 1530 Eerst een prijsopgaaf vragen, dan even verder spitten of je de beste aanbieding hebt gekregen en dan boeken! Het scheelde mij 411 euro in de bouwvakantie!
ik vind CP echt belachelijk duur. heb hier nog een bon voor 40%, maar zelfs dan! ik heb uiteindelijk voor landal gekozen. was de helft van CP (en CP was dus mét bon!)
ik heb een kortingscode gekregen op de 9maandenbeurs, maar die is maar in 4 verschillende parken geldig. 2 in nederland, 1 in belgie en 1 in duitsland. als je interesse hebt, moet je het maar even zeggen
hoi meiden! dank jullie wel voor jullie reactie's wat ik raar vind is dat als ik bij de last minute's kijk er staat als u over een actiecode beschikt vul die hier in....Maar in de algemene voorwaardes staat dat last minute niet kan in combinatie met andere kortingen..dus hoe dat nou zit...geen idee
Volgens mij kan dat inderdaad ook niet, is gewoon een standaard menu volgens mij wat je doorloopt. Maar als je dan wat invult, dan pakt de computer het niet of berekend alleen de code die je invult ipv de lastminute korting. Alleen friendsvoordelen pakt hij er soms wel bij. (eeder aankomen bijv.) Succes!
heb net even bij landal het vennebos gekeken..is van centerparcs geweest en dus dezelfde opzet...scheelt 100euro met een weekendje centerparcs...nou dan is de keuze snel gemaakt hihi. dan ga ik lieve naar landal het vennebos voor 100 euro minder. Meiden bedankt in iedergeval!