Was aan het neuzen op i'net, kwam op www.charles-voegele.nl terecht en zie daar ski jasjes staan van mt 98 t/m 116, 3 verschillende. Voor maar liefst 1,99 dus sla je slag!
helaas mag je niet alleen de jas kopen :/ U heeft het minimaal te besteden bedrag nog niet bereikt. Winkel verder in onze Online Shop, u vindt beslist nog iets van uw gading! Er ontbreekt slechts 16.06
Ik heb ook besteld. In 3 maten. Altijd makkelijk een reserve jas. De maten die nog te groot zijn gaan op zolder. Bedankt voor de tip
Ik heb gister een mailtje gestuurd en vandaag kon ik het pakketje ophalen. Je raadt het al.. Alle ski jasjes uitverkocht!
Ik had er 3 besteld. En maar 1 geleverd gekregen. Iemand bekend hoelang duurt voor je je geld teruggestort krijgt?
geld direct terug bij bankbetaling geld bij paypal meteen teruggeboekt, maar door PP geblokkeerd. slordig de werkwijze van CV: ik heb klacht ingediend... ik wil vooraf bericht dat dingen niet of maar gedeeltelijk geleverd worden... en niet achteraf met een verzendbevestiging
Ik heb via ideal betaald maar nog niks teruggestort gekregen. Ook maar ff mailtje sturen waar het blijft.