Meerdal is leuk! Toen wij daar een paar jaar terug waren, hebben we ter plekke een paar dagen verlengd En toverland is geweldig, ook voor die leeftijd. Wij komen er 1x per jaar.
Echt super al die positieve reacties! Gisteravond heb ik samen met mijn broer een plannetje gemaakt dat hij met zijn gezin ook zou proberen om in dezelfde week een huisje te huren en guess what! Het is gelukt! Twee huisjes tegenover elkaar. Echt geweldig voor onze kinderen en ook heel gezellig om met z'n allen te gaan. (Wij zijn nogal hecht als familie). Ik krijg er steeds meer zin in!
Wij gaan al jaren minimaal 1 x per jaar naar het Meerdal, het is daar zo leuk. Ik vind het één van de leukste parken van Centerparcs. Wij hebben ook net zoals @IkbenTess al eens verlengd toen we daar waren. Toverland is ook een optie en las dat dat inmiddels verbouwd en uitgebreid word dus dan word het alleen maar leuker.
Meerdal erg leuk park hoor. Zou er zo terug gaan. Toverland is oo super. Zowel voor de kleintjes als de grotere kinderen. Zou ik zeker even een bezoekje aan brengen. En dierenrijk in nuenen of zooparc overloon zijn leuke dierentuinen in de buurt.
Wij zijn van t weekend geweest! Echt top, huisje was enorm schoon , bedden lagen goed, dichtbij de dome. Zwembad was erg leuk, fijn dat het wat meer verdeeld is ipv 1 grote ruimte. 'monkeytown' was super voor de kinderen. Eten bij Nonna was redelijk, doen we niet nog een keer.
Ik heb ook een vraag over Meerdal. Ik hoorde dat de indoorspeeltuin / Baluba best klein is. Is deze wel leuk voor een jongen van bijna 6 en een meisje van 2,5?