CenterParcs met baby 8 maanden, hoe zag jullie dag eruit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vlinder3, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Wij gaan volgende maand een midweekje naar centerparcs en dan is ons meisje 8 maanden.

Ze zal het zwemmen helemaal super vinden want tijdens het babyzwemmen is ze enthousiast aan het spetteren en trappelen:D

Hoe zag jullie dag eruit met zwemmen etc??

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

je hebt babyzwemmen bij CP. dat is altijd vroeg in de ochtend. Rond de klok van 9 uur. Ik denk dat je je dag gewoon moet doen als thuis maar dan op vakantie. En het ligt eraan hoe snel je kindje soezelig wordt van het zwemmen. Er zijn daar ook boxen waarna je zelf nog om de beurt van de glijbanen af kan gaan. Of misschien kan je lekker ontbijten in het restaurant en je kindje slaapt in de buggy?

Maak je zelf het niet te moeilijk en geniet van je vakantie en geen huishoudelijke rompslomp.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Onze zoon was iets ouder en hij begon net te lopen. Ons huisje was redelijk dicht bij de plaza, dus we lieten hem vaak tussen ons in lopen naar de plaza toe. Dan was er zo een halve da voorbij. ;) We hebben gezwommen, zijn een paar keer uit eten geweest en we hebben natuurlijk bezoekjes gebracht aan de kinderboerderij en de speeltuintjes. Eén dag hebben we eenn tandem gehuurd (met stoeltje uiteraard). En we zijn gewoon een dagje weg geweest naar een stad in de buurt.

Je doet misschien niet zo veel als je gewend bent, maar wij hebben ons prima vermaakt hoor! Wij hadden trouwens een kinderhuisje. Dat was wel leuk, hij heeft zich gewoo nin het huisje ook prima vermaakt. Toch weer wat ander speelgoed dan thuis.

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nou, ons meisje slaapt nog best veel maar ook alleen in rust zeg maar.
    Ze wilt het liefst in haar eigen bedje slapen, tijdens het wandelen of autorijden valt ze zelden in slaap.
    Maar wie weet van alle indrukken dat ze dan wel even in de wandelwagen slaapt ofzo. ;)

Ik weet dat het allemaal goed komt en maak me er niet druk om hoor maar was benieuwd hoe jullie dagen eruit zagen daar :)

We gaan met zwager en schoonzusje en hun zoontje is 2 weekjes ouder dan onze dochter.

Heb al wel met manlief afgesproken dat ik echt naar onze dochter kijk, als ze moe wordt gaat ze lekker slapen enzo en ik ga geen rekening houden met de slaap/etenstijden van neefje....
    maar dat doen hun ook hebben ze gezegt dus komt allemaal goed.

We gaan er iig even lekker tussenuit en indd geen huishoudelijke romslomp. ;)

5. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hoi hoi.

Wij gaan maandag.
    Ons zoontje is ook dol op zwemmen.
    Wij kijken een beetje hoe hij het dat wat betreft tijden etc.
    Gelukkig kan hij wel een beetje tegen veranderingen.
    Ook zijn we van plan om lekker bij de kinder boerderij te gaan kijken.
    En wij gaan na zandvoort dus daar lekker over het strand en duinen lopen.
    Gelukkig staat ons huisje (mits het niet verandert) dicht bij het zwembad etc.
    Iig heel veel plezier volgende maand.
    En ik zal je eind volgende week nog wel even laten weten hoe het echt is gegaan ;)

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    haha is goed ;)
    Heel veel plezier! :)

7. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.698
    2.511
    113
    Onze dochter was ouder, maar wij hebben veel gezwommen.

8. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Onze kleine man had oorontsteking, dus ons idee om lekker te zwemmen viel in het water ;)...
    Wel hebben we gezellig meegedaan met de kinderbingo en met een soort wannabe voor de kleintjes (weet niet meer hoe dat heet) en hebben we veel in het action gedeelte gezeten, zodat hij lekker veel rond kon kruipen. Hij had het prima naar z'n zin, door de "activiteiten" had ie wat contact met andere kindjes en bij de bingo kon hij kijken naar de andere (enthousiaste) kindjes! Bij het eindlied was onze kleine man denk ik het meest enthousiast! Hahaha!
    Heel veel plezier in ieder geval, wij hebben er enorm van genoten!

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Afgelopen maand zijn wij er geweest, dochterlief was ook acht maanden. Wij kozen ervoor om 's ochtends in het huisje te blijven en 's middags te gaan zwemmen. Ik droeg haar in mn draagdoek daar maar toe vanaf het huisje. Wel zo makkelijk en veilig. Want om een dure kinderwagen onbeheerd bij de ingang te laten staan is mi niet zo'n handig plan.
    Dochterlief en wij vonden het super! Ze had nog nooit gezwommen.
    Wat wel minder is is dat ze voor die midweek doorsliep. Daarmee is ze daar die eerste nacht mee gestopt... En nu nog steeds mee gestopt (week weer thuis)

10. Mentiera

Mentiera Actief lid

29 mrt 2010
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kinderwagen daar stallen is geen probleem en ze verkopen ook slotjes.
    Ik vond het water alleen wel erg koud voor een baby, dat was erg jammer.
    Verder hebben wij veel gewandeld en wel 6x per dag in bad geweest,haha

11. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hier gingen we 's middags zwemmen.

Opstaan 8:00, ontbijt, spelen, wandelen. Ze sliep van 10:30- 12:00 dan rap wet eten en naar het zwembad. dan 45 min in het water, effe wat drinken (thee/sap) en dan weer een half uur in het water en dan omkleden en ze viel vaak al wandelend terug in slaap en dan sliep ze van 15:30- 17:30 ongeveer en dan eten en spelen en om 20:00 weer naar bed.

We zijn met 4 maand geweest (toen zwommen we maar 45 minuten en dan er weer uit) en in februari weer en toen was ze 8 maand

12. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees mee! ;) Wij gaan volgende maand ook!

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Thanx meiden, ons meisje moet echt eerst haar eten laten zakken ander spuugt ze alles er weer uit (reflux).

Komt vast allemaal helemaal goed. :)

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    We zijn net gister terug gekomen, heerlijk zo'n weekje met dit weer :D

Helaas had ons meisje tot donderdag koorts, dus zwemmen kon niet. We hebben veel gewandeld, lekker wat gedronken in zo'n cafeetje en zijn naar de jungledome (heijderbos) geweest. Echt uit eten hebben we niet gedaan, omdat dochterlief door de koorts veel rust nodig had. We hebben een avond zo'n gourmetpakket besteld. Super uitgebreid en erg leuk en gezellig!

15. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Zoals beloofd zou ik je nog laten weten wat wij deze week gedaan hebben.
    Ons zoontje was tijdens de vakantie super gemakkelijk.
    Hij kreeg van alles en iedereen aandacht dus meneertje was goed gemutst :D
    Wij zijn oa wezen zwemmen,wandelen,kinderboerderij bezocht,stad in geweest.
    alleen de eerste paar nachten is hij een paar keer wakker geworden maar de laatste nacht heeft hij wel weer doorgeslapen.

Iig alvast heel veel plezier.
    En hopelijk hebben jullie straks ook weer heerlijk weer.

Deel Deze Pagina