Wie is er wel eens geweest? Hoe is het, is het er leuk met een dreumes? Hoe zijn de stranden? Wat is het leukste plaatsje in jouw ogen?
Ik kwam er vroeger met m'n ouders, toen ik een jaar of 17 was, in Ventimiglia. Dus wel al ruim 20 jaar terug. Mijn ouders huurde een huisje op een parkje. Daar leerde ik wat andere jongeren kennen en daarmee ging ik bijv. uit of naar 't strand. Wat ik me herinner waren er prima zandstranden. We maakten ook uitstapjes richting Frankrijk (Nice, Cannes, Monaco). Ook was er elke dag wel een of andere markt in een nabijgelegen plaats. Ik vind die omgeving heel erg mooi, en zou er graag nog eens heen gaan. Maar voor mijn oudste 2 kinderen ( 11 en 12 jaar) is er niet echt veel te doen, en met alleen een (klein)zwembad nemen zij geen genoegen. Zover ik weet zijn er niet van die grote vakantieparken met allerlei entertainment. Als ik enkel met de kleintjes rekening had hoeven houden hadden we daar heen gegaan dit jaar. Nu gaan we naar 't Gardameer en Toscane, iets heel anders dus.