Ik ben benieuwd of ermeiden zijn die ervaring hebben met het centerparcs mystery concept. Ik twijfelomeen 6 persoons huisje teboeken in nederland/belgie. Wie heeft goede/slechte ervaring?
Ik heb er ervaring mee, het ligt eraan hoe je 'goede' bedoeld? Het is allemaal prima geregeld en je krijgt in principe wat er staat, of evt beter (premium/vip/groter huisje). En het is vaak een stuk goedkoper dan regulier boeken. Maar wel met de onzekerheid waar je terecht komt. Wij komen vaak in de Kempervennen of het Heijderbos terecht, in een comforthuisje, maar het is altijd een verrassing. Ook weleens een premiumhuisje toegewezen gekregen bijv. Maar zolang je daar niet vanuit gaat, kan het niet tegenvallen vind ik.
Ik vind eigenlijk alle parken wel interessant, maar hik een beetje aan tegen port zelande. Misschien meer omdat we niet vaak naar strand gaan. Ik boek altijd comfort huisjes, dus dat zal het probleem niet zijn.
Ja ik heb hetzelfde met port zelande, maar tot nu toe nog geen enkele keer terecht gekomen (nu een keer of 6 geboekt via mystery). Tja de kans is er, al denk ik richting zomer die kans kleiner is dan in de winter. Het blijft een gok.
Dat was allemaal wel goed geregeld inderdaad in die zin dat het boeken enzo goed verliep. Maar ik had ook geen zin in Port Zelande, ik vind het strand wel leuk, maar het zwembad is niet groot en het park ziet er ook nogal verouderd uit, jaren geleden eens geweest. Gelukkig kregen we de Eemhof. Maar voor mij geen Centerparcs meer, geef mij maar Landal. Het enige plusplunt van Centerparcs is het zwembad. Maar goed, het is maar net wat je zoekt.
Hier nu al 3x gedaan. Elke keer een 6 persoons nl/belgie geboekt. 1e keer kwamen we in een premium 5 persoonshuisje in Kempervennen. 2e keer een comfort 6 persoonshuisje in de Eemhof. En vorig weekend weer geweest. Ook weer de Eemhof maar nu weer een premium huisje 6 persoons huisje, heel dicht op het centrum en speelgebied (oa kinderboerderij etc).
Bij Port Zelande zijn ze alle huisjes aan het opknappen en het zwembad aan het uitbreiden met en Water Playhouse!
Even wat rondgeneusd op internet en het schijnt 1 juli te openen (water playhouse) ze zijn nu aan het tegelen. Lijkt wel gaaf te worden hoor. Misschien toch maar een keertje hopen daar terecht te komen
Goed zo, gewoon doen. Wij hebben het een keer of 4 gedaan. 1 keer premium gekregen en de rest comfort. Parken zijn allemaal leuk, huisjes vaak wel wat verouderd, maar who cares... Neem wel je eigen hoofdkussen mee, zit je comfort dan zijn de kussens dramatisch. Veel plezier alvast!
Wij gaan bijna altijd naar een Landal park als we naar een park gaan. De kinderen wilden een keer naar CenterParcs, en omdat we een goede aanbieding via Duitsland ( scheelde bijna 300 euro) konden krijgen, boekten wij de eerste week van mei een premium huisje (opgeknapt) Ik had ook wel wat slechte reviews gelezen, maar ik bekijk de dingen graag positief dus toch gegaan. We mochten vanaf 15 uur het huisje in, daaraan gekomen, kregen we een enveloppe met daarop doorgekrast de tijd van 15 uur, en was 16 uur van gemaakt.. ok..kan gebeuren.. Het park was rommelig maar dat boeit ons niet, waar verbetering wordt aangebracht moet gewerkt worden toch. Ons huisje..was verbouwd, maar in de slaapkamers boven en beneden supergore vloerbedekking..ok.. iedereen slippers aan dus. De badkamer was groot en netjes, maar het afzuigsysteem leek wel een Teddy beer te hebben opgezogen, maar ff schoongemaakt..er kan nml geen raam open daar. We hadden ook last van langdurige vocht na het douchen. De woonkamer staat een eettafel, een bank (tuinset met echt doorgezakte kussens.) Met 2 salontafels. Nergens een kastje of dressoir waar je iets op kan zetten een boek, sleutels of wat dan ook. Alleen het keukenblok en 2 tafeltjes. Het was echt niet schoon, overal hingen echt enorme stofwolken en was het ronduit vies, zo enorm zonde van een huisje dat opgeknapt is. Overal hondenhaar. De luchtroosters boven en beneden..zoiets heb ik nog nooit gezien wat vies! Het huisje had een leuke indeling, maar wat een gemiste kans... Wij zijn niet zo dat we naar de receptie rennen en gaan klagen, ik heb net al m'n spullen in het huisje gezet en zit dan niet op een schoonmaakploeg te wachten.. ook hadden wij een moederpoes met kittens van onze vorige vakantie mee onverwachts dus ik wou rust voor hun. De bedden waren al opgemaakt, ik had na een dag overal jeuk echt niet normaal, maar dacht misschien komt het van het chloor in het zwembad. Toen we naar huis gingen en het beddengoed eraf haalde, schoten en allerlei beestjes onder m'n hoeslaken vandaan echt serieus! Brrrrr Ik krijg nu weer jeuk... Bah bah. Het zwembad, de kinderen vonden het leuk, ik zag wel veel achterstallig onderhoud, maar daar wordt aan gewerkt volgens mij. De schoonmaak is echt om te huilen en ik zag bij de overburen de kussens vd bank omgewisseld worden.. Een huisje moet gewoon schoon zijn. Maar dit had ik nog nooit meegemaakt, heel jammer.. We hebben ons er wel vermaakt hoor, maar het is toch jammer. Het huisje was voor 1 week 950 euro via de Nederlandse site. Ben blij dat wij ruim 300 euro minder betaalden via Duitsland. Maar dit was denk ik voorlopig laatste keer CP. Heb dit hij Landal nog nooit meegemaakt.
Hier ook voorlopig geen Centerparcs meer. Vond het ook erg tegenvallen. Bij Landal krijg je meer voor minder.
Voor wie nog benieuwd was. Wij zijn positief verrast. We hebben een premium huisje gekregen op de vossemeren.
Port Zélande, eerste week van mei. In een gerenoveerd huisje. Zo zonde echt jammer en een gemiste kans voor het park.. Ik zie dat ik dat er vergeten was bij te zetten Het zou echt een leuk en goed park kunnen zijn als ze in iedergeval de huisjes schoon en fris zouden hebben..