Harry Potter Expo

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door nijn37, 6 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.705
    2.383
    113
    Binnenkort moet ik 's ochtends in Utrecht zijn voor een afspraak bij mijn man op het werk (wat in het centrum is). Mijn man werkt daarna gewoon verder natuurlijk en het idee is dat we na zijn werk samen wat gaan eten voordat we naar huis gaan. De kinderen zijn dan namelijk uit logeren.

Nu moet ik me in de tussentijd dus zien te vermaken. Op zich geen probleem want je kunt in Utrecht natuurlijk leuk winkelen. Maar ik zat er ook aan te denken om dan naar de Harry Potter Expo te gaan. Is niet in het centrum, maar met de trein ben je er zo. Maar nu was ik dus op de website aan het kijken en ik vind de kaartjes toch wel prijzig (22 Euro). En ik lees dat het op zich ook niet heel groot is. Nu vraag ik me dus af of het dat geld wel waard is. Was het 10, max 15 Euro geweest dan had ik er waarschijnlijk niet over nagedacht, maar nu dus wel.

Zijn er hier mensen die er al zijn geweest en wat vonden jullie ervan? Was het het geld waard?

2. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik ben naar de expo geweest toen die in brussel was. Toen was nog niet bekend dat hij naar NL zou komen.
    Nou ben ik best wel HP fan, ik vond het ook wel erg leuk en opzich ook wel hetbgeld waard. Het is niet heel groot maar zeker met de audiotour kun je je er een aardig tijdje vermaken.

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Geen ervaring met de expo. Wel duur zeg!
    Andere leuke opties in Utrecht:
    - botanische tuinen (op de uithof, lijn 28)
    - universiteitsmuseum
    - domunder (kaartje reserveren)

4. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik ben echt de grootste Harry Potter-fan, maar ik vond die expo ontzettend tegenvallen. Ik ging wel op de openingsdag, dus het was retedruk. Misschien niet zo handig. Maar nee, ik vond het het geld niet waard. Ik zou lekker naar een leuke film gaan in de enorme bioscoop die naast de expo staat! :thumup:

5. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.705
    2.383
    113
    Ik heb inmiddels ook de nodige recensies op internet gelezen en natuurlijk zijn er mensen die het geweldig vonden. Maar ik lees ook heel veel dat het erg druk is, dat de tijdslots voor toegang niet echt werken en dat het ook wel enigszins tegenvalt wat je daadwerkelijk ziet. Dat opgeteld bij de hoge prijs maakt dat ik er nu toch wel naar neig om niet te gaan.

@aicirtap bedankt voor de tips, maar ik denk dat ik het gewoon houd bij lekker shoppen. Lekker in mijn eentje zonder zeurende kinderen die het na een uur al zat zijn ;):p

nizzie86 vindt dit leuk.
  6. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ nijn - dat is ook een zeer goed plan! En ergens lekker rustig op terras ploffen met taart of een broodje :-D

nijn37 vindt dit leuk.
  7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Ik vond het enorm tegenvallen. Ik vond de sfeer matig kon niet in de " magie" komen met al de andere mensen. Vond 22 euro enorm duur. Ik ben enorm fan maar ik had niks gemist als ik er niet was geweesrt.

Het centrum is enorm leuk! Lekker daar blijven en 22 euro aan jezelf uitgeven :D

8. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.705
    2.383
    113
    Ga ik doen, ben alleen bang dat het wel iets meer dan 22 euro wordt dan :p

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik vond het ook tegenvallen, maar ik ben vorig jaar naar de studios in Engeland geweest, dus wellicht dat het daar door komt..

Deel Deze Pagina