Goedemorgen, Ik heb hier al een hoop topics gelezen over Centerparcs Mysterypark. Wij zijn van plan om eind september een midweek weg te boeken. Het lijkt ons leuk om dit een keer te doen via een mysterypark. Nu zijn we benieuwd welke parken je toegewezen krijgt? Worden er andere toegewezen als je in een minder drukke periode gaat? Graag jullie ervaringen en expertise
Goedenavond wij hebben 2 keer mystery geboekt. De eerste keer meerdal 4 persoons comfort en de 2DE keer erperheide 5 persoons premium
Volgens mij heb je toch gewoon evenveel kans op alle parken? Wij hebben dit al 1keer gedaan, hebben Eemhof gekregen. Vrienden hebben het al 3x gedaan. 1 keer eemhof gekregen (toevallig dezelfde week als ons toen geboekt), en 2 keer Huttenheugte.
Wij hebben het 2 keer gedaan en kwamen op het Heijderbos en Kempervennen. Was allebei leuk! Tip: neem je eigen hoofdkussen mee, die kussens zijn daar afschuwelijk.. Tenzij je vip zit, dan is het niet nodig.
Hebben het 1x gedaan. Kwamen bij Kempervennen. Leuk park...huisje was helaas wat minder. De parken die mee doen zijn allemaal wel leuk. Hebben geloof ik allemaal een plaza en groot zwembad.