Hallo dames, We gaan met onze dochter straks voor het eerst vliegen. Nu zag ik de trunki kinderkoffers voor de handbagage. Ik denk dat ze deze erg leuk vindt en ze zien er handig uit. Iemand hier toevallig ervaring mee?
Wij hebben een goedkopere versie voor onze jongens, maar we gebruiken ze nog steeds iedere vakantie, echt ideaal!
Ideaal. Ik heb alleen met 2 kinderen gevlogen. Jongste in de buggy voor me uit duwend. Oudste op de trunky achter me aan. Ideaal! En hij is sowieso favoriet. Gisteren hebben ze samen weer de hele kamer door geracet met de trunky.
Ja, hier ook al jaren Trunki’s. Goede kwaliteit en heel handig met vliegen. Had toen ik zonder de kinderen naar Barcelona moest zelf geen handig formaat koffer en heb toen ook een trunki van de kinderen meegenomen . Maar ze gaan ook gewoon mee op vakantie met de auto, met logeren enz.
Hier ook! Ze passen goed onder de voeten van de kinderenin de auto, dan kunnen ze nog hun benen kwijt
Werkt dat meetrekken ook echt? Wij gaan dit jaar voor het eerst met twee kids dus voor de oudste geen buggy meer. Nu loopt hij veel zelf maar is het ook wel eens zat...
Meetrekken werkt, moet je kindje wel niet te groot zijn voor erop en je moet niet willen racen uiteraard.
Wij gaan ze morgen voor het eerst meenemen in het vliegtuig, maar ze doen hun werk al prima voor logeerpartijtjes en weekendjes weg. Ik krijg allesvoor 3 dagen erin incl luiers en knuffels, dan weegt hij 5-6 kilo
Onze trunki is al 4 jaar in gebruik, leuk ding! De jongste krijgt er ook een. Meetrekken werkt leuk, leuk ding!