Hallo, Wij gaan als gezin (2 volwassenen, 2 pubers en een wannabe puber van 9) ieder jaar in december een weekendje naar een bungalowpark. Traditie! Nu zou ik graag wat inspiratie willen waar we dit jaar heen zouden kunnen gaan. We gaan het weekend van 9 december. We hebben een paar eisen: - uitgebreid zwembad/zwemparadijs -minimaal een snackbar en een restaurant op het park - fatsoenlijke wifi in het huisje - prijs maakt niet heel veel uit, maar Hof van Saksen vinden we wel echt wat te duur. -Nederland ( al is Groningen en Friesland wel wat ver voor een weekend) of België ( voor de Ardennen geldt hetzelfde als voor Gr/Frl) Wie heeft er een tip?
In die periode vind ik het leuk om dicht bij Duitsland te zitten, dan kan je een kerstmarkt bezoeken als ze jullie dat leuk vinden. Wij gaan in de herfstvakantie naar CP Meerdal, volgens mij voldoet die wel aardig aan je eisen. Het Heijderbos ook. Huisjes zijn natuurlijk niet de nieuwste huisjes zoals hof van saksen, maar ze zijn wel vernieuwd. https://www.marveld.nl/zoek-en-boek?type=everything&arrival=2022-12-09&travel_time=1-5&persons=5 schijnt ook leuk te zijn. Ik ben er ruim 10 jaar geleden wel eens geweest.
Ik weet natuurlijk niet waar jullie allemaal al geweest zijn maar als ik het aan mijn jongens zou vragen: Een Centerparcs in de buurt van een pretpark! Volgens mij kom je dan uit bij de winterefteling.
Wij gaan dat weekend naar CP. We weten alleen nog niet welk park, want wij doen mystery. Koste per huisje 260 euro (we gaan met 4 stellen). Alle parken met subtropisch zwembad en 4/5 sterren doen mee van centerparcs. Dus misschien een optie als de locatie je niet uitmaakt
We zijn afgelopen zomer niet op vakantie geweest maar hebben een rondje pretparken gedaan, maar anders was dit zeker een goed idee geweest.
Ik zou zeggen cp het meerdal. Die hebben pas zwembad nog vernieuwd. Evt ligt toverland er op minuut of 10 rijden vanaf.
Bij heijderbos wel voor een vernieuwd huisje kiezen. Ik heb nogal een rampzalige ervaring gehad 4 jaar terug. Ik hoef geen CP meer na 3 slechte ervaringen. Landal Hoog Vaals, dichtbij aken, drielanden punt, grotten valkenburg etc.
Wij gaan graag naar Bosrijk (bij de Efteling), is ontzettend mooi aangelegd parkje, heel bosrijk (duh ), ruime en sfeervolle huisjes, pizza- en ontbijtbezorgservice, leuk restaurant, mooi zwembad (geen subtropisch zwemparadijs hoor, maar dat wordt wel gecompenseerd door de nabijheid van de Efteling) en natuurlijk inclusief toegang tot de Efteling. Je wandelt daar over een klein bospaadje zo naar toe. Ook veel gebieden om lekker te wandelen vlakbij, zoals de Loonse en Drunense duinen.