we hebben een mysterie geboekt en vandaag bericht gekregen dat we naar erperheide gaan in peer. ( belgie)) wie kent dit park, is het leuk? zijn er leuke dingen in de omgeving? tips zijn welkom!
Erg leuk park! Vooral de Baluba ( zo'n indoor speeltuin) is erg leuk. In de buurt weet ik niet zoveel....Plopsaland geloof ik? Veel plezier!
echt een heel erg leuk park. mooi zwembad en de balbua is ook heel erg leuk!! Plopsa land zou ik niet naartoe gaan een grote teleustelling super duur!! Op het park zelf is al zoveel te doen dat je bijna niet van het park af zal gaan. in de buurt ligt er niet zo heel erg veel als een meunel boulevard. fijne vakantie!
Vorige week zijn we een midweek naar Eperheide geweest met ons zoontje van 15 maanden. Een mooi park omgeven door groen. We hebben ons prima vermaakt! Het zwembad en de indoorspeeltuin (Baluba) zijn echt super. Ons huisje was basic, maar alles schoon en aanwezig (ledikant en kinderstoel). We zijn wel naar Plosaland Hasselt geweest (met korting). Voor de allerkleinste is er helaas erg weinig te doen. Hoewel we ons toch een paar uur prima vermaakt hebben (Bumba-peuterspeeltuin en de Bumbashow), zou ik er niet nog eens terug gaan voor de orginele prijs.
wij zijn er al een keer geweest en gaan in juni nog een keer eenhele week. Het is tot dusver het mooiste zwembad vinden we In de omgeving is niet veel te doen, we zijn een keer wezen winkelen in Maastricht, dat is niet zover rijden. Verder zijn we het park niet afgekomen Veel plezier! Miek