Centerparcs Port Zelande ervaringen

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Loesje86, Jan 19, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wij hebben voor de voorjaarsvakantie een midweekje cp op Port Zelande geboekt. We kennen het Meerdal, Hutteheugte en de Kempervennen, maar hier zijn we nog niet eerder geweest.
    Kan iemand mij wat ervaringen vertellen? We hebben een 4pers premium cottage geboekt, iemand enig idee wat de ligging daarvan een beetje is? En hoe is het qua afstanden naar de MarketDome en parkeerplaatsen? Op de Hutteheugte waren we best verwend met de auto dichtbij en bij het Meerdal ook, haha.
    En hoe is het zwembad? Voor dochter zag ik al leuke dingen, maar is er ook een peuterbad voor ons zoontje van bijna 3? Dat kon ik niet echt vinden, dus baalde een beetje...
    ik hoor het graag ;)

2. Loesje86

Helemaal niemand ervaringen? :)

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ben er wel een paar jaar terug geweest, maar weet blijkbaar niet zoveel meer :p was een prima park, vooral super leuk met aardig weer. Bij ons waren er allemaal kinderen met een klein schepnetje krabbetjes aan het vangen.

4. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

Jul 26, 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Zwembad is ook leuk voor peuters vind ik.. er is bij binnenkomst rechts een peuterbad met glijbaantje. Daarnaast is er recent iets nieuws volgens mij, zo'n grote emmer die om de zoveel tijd omdraait en het water er als een waterval uit loopt. Dit heeft wel een andere plek in het zwembad.

Verder vind ik altijd het badje met de stroomversnelling leuk voor peuters.. ze kunnen mee dobberen met zwemvleugels aan, maar het gaat niet zo hard dat ze onder water schieten.

Bevalt ons tot nu toe prima (we gaan altijd met een ander gezin weg die kinderen in de peuterleeftijd hebben)

Veel plezier!!

5. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

Jul 26, 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Kijk anders eens hier; genoeg foto's!

https://www.centerparcservaringenforum.nl/viewtopic.php?f=75&t=440

Op pagina 2 zie je veel over het peuterbadje.. en pagina 11 gaat over het water playhouse. (Ik vond dat eerlijk gezegd iets tegenvallen, omdat die grote emmer dus zoveel water laat vallen om de zoveel tijd. Onze 3jarige die mee was, had het hier snel bekeken en kon zich beter vinden in het rustigere peuterbadje)

6. Loesje86

Ah super, dank je wel!

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    Vergeet niet om k4abben te vangen dat is geweldig voor de Kids

Share This Page