Hoihoi, Titel zegt het al... Opzoek naar een leuke wandelroute in een bos. Staphorst en IJhorst kennen we al. Die in Zwolle (nootrrhof) is ook al bekend. Wie weet er nog een avontuur verstopt tussen de bomen? Zoon is 8 jaar oud. Dank!
Roekpad in echten vinden wij ook geinig, maar is niet zo heel groot. Wij gaan straks naar Staphorst, is hier favoriet.
In paaslo (iets voorbij steenwijk) zit een klimbos waar ik heel goede verhalen over hoor. Ik weet niet waar je woont, maar gezien je zoekrichting zou dit wel een leuke zijn denk ik. Vroeger zat er bij pesse ook een wandelroute met allerlei kinderattributen, maar ik durf je oprecht niet meer te zeggen of die er nog is, was toen al wel wat vervallen. Ik woon er niet meer, dus kom er ook niet meer..
Paasloo het klimbos bedoel je dan? Ik ben net herstellende van een griepje. Te actief zie ik nog niet zitten... + zwanger
Hier vanmiddag belevenisroute dwingelderveld en rondje blauwe meer gedaan. Een frisse neus gehaald. Geeft wel weer energie heb ik het gevoel. Moest er echt even uit na 2,5 dag op bed te hebben gelegen. Thnx nog!