Veluwse bron ken ik niet maar wij waren laatst in Thermen Bussloo en vonden het heel mooi daar. Veel sauna's, sommige met uitzicht op het meer. Lekkere stoomcabines maar wat vooral heel goed in order was was de horeca. Lounge/restaurant met veel ruimte maar vooral vriendelijke, goede en snelle bediening. Ook de behandelingen waren prima. Erg aardig personeel. Wij waren heel tevreden.
Busloo! intiemer, schoner en betere bediening (zeeeer vriendelijk) en als ik je dan een tip mag geven en je de gelegheid hebt boek absoluut het hotel erbij. Het is zo gaaf! onder een tunnel door loop vanaf de spa naar je hotelkamer (die ook super luxe is en gaaf uitzicht) Veluwse bron is zeker wel mooi en uitgebreid maar de service is wisselend.
Welke is het geworden? Hier absoluut de voorkeur voor Thermen Bussloo, veel knusser en mooier opgezet dan de Veluwse Bron vind ik persoonlijk.
Allebei erg goed. Zelf kies is voor de bron. Waarom?ruimer opgezet. Minder het idee dat het er druk is. Bussloo bied veel gratis dingen aan. Je hebt op bepaalde tijden gratis workshops zoals gezichtscrème bij een sauna om bepaalde tijden. Bij bussloo heb je een centrale gedeelte waar alles aan gekoppeld is. Ieder heeft daar een eigen haakje. Daar kan je je badjas of dergelijke aan hangen. Daardoor oogt het heel erg druk.
Bedankt nog voor de reacties. Ben nu naar busloo gegaan vond het heel leuk maar wie weet volgende keer veluwse bron zodat ik zelf ook het verschil kan ervaren!