Wij willen in september nog een midweekje weg. En nu het papa de laatste midweek goed is bevallen in een huisje , willen we dat nu weer. Het liefst een kinderbungalow, of een luxe 6 persoons. Geen zin in behelpen op vakantie. Nu zou ik zelf heel graag gewoon eens lekker naar zee willen. Ben aan het zoeken, maar het aanbod valt me tegen. Of ik ben gewoon te kieskeurig Maar we willen dus graag een park van waaruit je echt op loopafstand van het strand zit. Verder een binnenzwembad en binnenspeeltuin op het park. Iemand leuke tips?
tja geen binnenzwembad of binnenspeeltuin. wel buiten. dat is "de watersnip" in petten. weet alleen niet hoe de bungalows zijn
Landal Sluftervallei op Texel. Niet pal aan het strand, maar wel dichtbij. Verder daar wel een binnenzwembad, maar geen binnenspeeltuin(dacht ik). Wij waren daar toen onze dochter 7 maand was. Landal Sluftervallei | Bungalowpark De Cocksdorp - Texel
www.kijkduinpark.nl Het is alweer een aantal jaar geleden dat ik er ben geweest, maar ligt vrijwel direct aan het strand. Heeft een winkeltje/zwembad/restaurantje.
Landal beachresort ooghduyne Landal Beach Resort Ooghduyne | Bungalowpark Julianadorp - Noord-Holland
Wij vonden de Sluftervallei echt helemaal niets! Dan is De Krim (ligt tegenover de Sluftervallei) vele malen mooier en leuker.
Port Greve van Landal ligt direct aan het Grevelingenmeer. Met mooie nette huisjes en een leuke plaza. Landal Port Greve | Bungalowpark Brouwershaven - Zeeland
center parcs zandvoort heeft niet zoveel sterren maar wel aan zee (loopafstand), zwembad en overdekte speelhal voor de kids met slecht weer.
Verder heeft Roompot Holidays ook een aantal parken in Zeeland pal aan zee. Deze parken hebben allerlei voorzieningen en kinderbungalows: Roompot - Noordzee Résidence De Banjaard Roompot - Hof Domburg Roompot - Buitenhof Domburg Luxe parken maar qua prijs iets voordeliger als Centerparcs.
Roompot Beach Resort in Zeeland, wij zijn er vorig jaar geweest en is supergoed bevallen! Hadden ook een 6 eprs huisje en was echt super de luxe en ruim! Echt een aanrader, strand, zwembad, koos konijnclub, skelterverhuur, trampolines, speeltuin, hee leuk!
Wilde ik ook noemen! Leuk park omdat je bij de zee zit maar ook het gemak van een zwembad etc hebt. En Zandvoort is enorm leuk om te flaneren.