wij gaan in oktober een midweek naar de eemhof en huis is zo econnemy 4 persoons weet iemand wat je aan huishoudelijk spul moet meenemen zoals een kaaschaf enz kan niet echt lezen wat er al in het huisje aanwezig is!
als het goed is moet alles aan wezig zijn.... zo niet dan kan je naar de receptie lopen. Die zit bij de ingang van het zwembad en daar kan je dan op halen. Bij ons zat er geen kurkertrekker in het huisje. Dus hebben wij daar op gehaalt. Zal wel een theedoeken meenemen en dweiltjes
Op zich moet alles aanwezig zijn, ik zou wel meenemen; handdoeken theedoeken vaatdoeken koofie thee koffiefilterzakjes suiker dubro afwasborstel Ligt eraan je kunt ook textielpaketten huren net als beddengoed. Je kunt ook pakketten bestellen waar chips enz in zit. Veel plezier.
neem in ieder geval een paraplu mee... de Eemhof bestaat uit 2 centrums, bij het ene centrum zwem en eet je en bij het andere centrum zijn de activiteiten. dit ligt op 10 minuten lopen als ik het me goed herinner. Veel plezier gewenst PS: blokken voor de open haard!