Indrooglijn Kruidvat 2v5??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mirjam04, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Hallo dames,

Vanmiddag wat testjes in huis gehaald, ik denk weer van alles te voelen maar kon me niet beheersen!
    Ik zit nu 9 dagen voor nod. Ik zie echter wel een streepje, maar ik zie er 2!
    Hebben de testen van kruidvat wel eens een indrooglijn??
    Willen jullie even mee kijken? Doe er van de week weer 1.

2. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik had gisteren ongeveer hetzelfde met die kruidvat test, maar dat was zichtbaar tijdens het doorlopen, daarna was het weg.

3. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Oke, nee deze blijft echt zo staan. Hij was zichtbaar na ongeveer 3 min en hij staat er nu nog. Vreemd toch?

4. Alf

Alf Niet meer actief

9 dgn voor nod?? Hoeveel dpo zit je nu?

Het lijkt net of de urine niet goed is doorgelopen en of daar 2 lijntjes door zichtbaar zijn..
    Het lijntje uiterst rechts staat wel op de goede plek..;)

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

9 dagen VOOR NOD is 5 DPO

En vaak vind de innesteling op z'n vroegst pas 5 of 6 DPO plaats en duurt enkele dagen. Pas na de innesteling ga je HCG aanmaken

Ik zie zeker een streep, maar dan kun je nooit 5 DPO zijn

6. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ik weet het ik ben veels te vroeg..... Maar had gister avond zulke krampen en vandaag ook weer. Mn man zei waarom doe je er nu niet een? Ik weet het veels te vroeg... En dan heb ik het weer dat er zon vage test uitkomt. Over paar dagen weer maar eens testen!

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Nee deze test lijkt mij ook niet goed doorgelopen..

8. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ziet er raar uit. Maar je test veel te vroeg, zoals je zelf ook al aangeeft. Zo krijg je natuurlijk geen betrouwbare uitslag. Dus nog even geduld.

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Inderdaad niet goed doorgelopen oid.
    Kleurstof hoopt ook op net naast de test lijn, waar hij hoort te komen zie je net niks.
    Deze test is ieder geval niet positief.

10. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    dat ie niet goed doorgelopen is ben ik het niet mee eens.
    dan krijg je namelijk de controle streep niet.
    Hij begint met testen bij de teststreep. en als laatste krijg je de controle streep en die staat er gewoon op.
    als ie niet goed doorgelopen was had de controle er niet op gestaan (zelf een keer gehad en toen was alleen de teststreep positief)
    maar dat ie een beetje vreemd is ben ik het mee eens.
    ik zou alleen dan meer neigen naar juist iets teveel urine.

11. Alf

Alf Niet meer actief

Dat hoeft helemaal niet. Mijn LF is altijd 12 dagen. Dus 9 dagen voor NOD is bij mij 3 dpo :p
    En dan is er met de beste wil van de wereld echt nog geen streepje mogelijk..

12. Ik zie wel een streep maar een dun streepje dus twijfelachtig. Denk over een paar dagen nog een keer testen.

Voor een echte NOD zou ik trouwens op 6 DPO uitkomen :p (15-9) maar als je een korte LF hebt geldt dat dus niet (hier ook een korte)

13. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    De urine is misschien wel goed doorgelopen naar het eind, vandaar dan ook de controle streep. Maar hier, op zp, noemen we dat niet goed doorgelopen omdat er dan uitloop zit bv naast de controle streep of er anders een soort van streep of vlek te zien is.
    Goede strepen hebben duidelijke randen, zijn recht en zitten op de goede plek.

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Het streepje lijkt mij een beetje dun. Volgens mij hoort de teststreep altijd even breed als de controlestreep te zijn? Weet iemand dat zeker?

Ik hoop sowieso voor je natuurlijk!

15. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    @ rosa aaaaah okey..
    weer wat geleerd ;)

16. tulip

tulip Niet meer actief

ja vind het streepje ook te dun, ik zie hem overigens goed. Maar ik vraag mij ook wel af waarom je 9 dagen voor nod eigenlijk een test doet?

17. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ik vind hem ook maar vaag daarom laat ik hem hier zien, maar het is idd veels te vroeg.
    Ga het over paar dagen maar weer proberen. Zit nu op 5 dpo.
    Hoezo geen geduld!!!! Hihi

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zou idd over een paar dagen weer testen.
    Lastig he afwachten.

Laat je je nieuwe test zien als die positief is?

19. Yris

Yris Niet meer actief

Volgens mij staat het streepje iets te ver naar links ;) en idd 5dpo positief haalt volgens mij de gevoelige kruidvat niet eens (of je ei moet eerder zijn geweest) ;)

20. Alf

Alf Niet meer actief

Geen geduld is heel herkenbaar hoor. Maar dit is wel heel vroeg :p ;)
    Ik hoop dat je over een dag of 5 een mooie test komt showen!!

Deel Deze Pagina