Wij gaan naar centerparcs in januari. we gaan met een stel zonder kinderen en met een kind van 1 en 3. Welke is leuk? en waar moeten we op letten? gr brenda
o ja hochsauerland is ook een erg leuk park. en de oude huisjes, er zit altijd een open haard in, en volgens mij zijn ze warm genoeg hoor, maar ze zijn gewoon een beetje uit de tijd hihihi
Ik vind persoonlijk de Huttenheugte erg gezellig! Plopsaland dichtbij en een heel mooi zwembad voor jong en oud!
wij zijn net terug uit port zelande. Erg leuk. De inrichting van de huisjes dateert wel uit 1970 ofzo maar de market dome en het zwembad zijn vernieuwd en dat ziet er echt super uit.
eemhof vind ik in de winter niks omdat de market dome niet overdekt is.. Hochsauerland met stip op nummer 1, daarna Vossemeren en Huttenheugte
meerdal, heyderbos, vossenmeren en huttenheugte allemaal goede ervaringen mee. Ga dit weekend voor t eerst naar de Kempervennen heb ik ook veel goeds over gehoord dus verwacht dat t wel goed komt. Eemhof is ook mooi, maar ik vind het echt minder dat die geen overdekt centrum hebben, zeker in de winter.
thanks dames! wat vinden jullie van landal? is dit echt minder? en wat zijn daar de aanraders. Want er is al veel weg
Afgelopen weekend naar de Kempervennen geweest, ontzettend leuk! Net zoals het Meerdal, het heijderbos, de Erperheide en de Eemhof. De laatste is idd jammer dat het geen overdekt centrum heeft... Maar wij gingen bij de action factory wat drinken en dan merkte je niet eens dat er geen overdekt centrum is! Kempervennen vond ik het kinder/baby bad heel erg leuk! Port Zelande vind ik het zwembad en het market dome zo ontzettend tegen vallen! Je kan goed merken dat het van origine geen CP park is!
Kempervennen: mooi park, lekker wandelen, mooi zwembad, leuke kinderboerderij Erperheide; mooiste zwembad en mooi park, baluba is ook erg leuk voor de kids en lekker binnen! Heiderbos; jungle dome is geweldig! Huttenheugte, niet autovrij, vond ik vreselijk, niet veel te doen bij slecht weer, zwembaf viel tegen. Eemhof, geen overdekte marketdome. Zandvoort, klein en verouderd, wel heel dicht bij zee. Begin januari zitten veel parken een week dicht voor groot onderhoud. Alleen de huttenheugte ga ik niet meer naartoe, de andere parken wel (niet zandvoort want daar woon ik haahaha) Succes met je keus! Miek