Haijj Wij gaan in februari ter ere van ons 2 jarig huwelijk naar CenterParks de Heijderbos. We zouden eigenlijk naar de Eemhof maar vanwege onderhoudswerkzaamheden gesloten (en dat vertellen ze je pas een maandje van tevoren) Nu hebben we in plaats van een hotel appartement een 4-persoons huisje gekregen. We betalen niets extra's ervoor dus scheelt ons 250 euro. Ik was al wel een keer naar de Eemhof geweest en weet hoe dat park is, maar op dit park ben ik nog nooit geweest Is er iemand die op dit park geweest is en hun ervaringen met mij wil delen?? of foto's ervan?? Wij komen in huisje nummer 447. Iemand die ook in dat huisje geweest is misschien?? Groetjes H&F82
is een super mooi park! beter dan de eemhof echt waar!! ik heb er ergens foto's van maar waar..ff denken.Als ik ze vind stuur ik ze door. Ben je al eens in kempervennen geweest? ik vind deze erop lijken
Ik vind het ook een mooier park dan de eemhof hoor! Heb helaas geen foto's voor je.. Maar staan toch wel vrij veel foto's op de site?? Was tenminste altijd wel zo
ja staan er nog steeds op alleen in panorama versie dat je een soort camera effect hebt en er staan veel filmpjes op youtube
Nee ik ben alleen naar de Eemhof en de Huttenheugte geweest. De Eemhof vond ik mooi, alleen bij de Huttenheugte vond ik de market dome veel mooier vanwege mooie flora en fauna Maar bij de Eemhof vond ik het zwembad veel beter, en die van de Huttenheugte vond ik erg tegenvallen.
Ohh youtube, goed idee!! ga gelijk kijken. ik hoorde ook dat veel huisjes gerenoveerd waren. Ik was wel benieuwd ernaar namelijk of deze ook vernieuwd was.
ooh dat weet ik niet ik vond de huisje netjes uitzien. Wij hebben daar het 25 jarig huwelijk van me ouders gevierd
Heijderbos vaak geweest, is echt een leuk park! Samen met Erperheide (b) één van mijn favorieten. Erg mooi aangekleed daar in de market dome, zwembad en jungle dome. Veel planten en beessies.Eind van dit jaar gaan we weer. En dan voor t eerst met mijn kleine meid...
had vanmorgen al een bericht neer gezet maar staat er niet meer. Ik ga over 10 dagen erheen, en wil eventueel wel fotos voor je maken van het huisje enz. Zag dat je het forum van center parcs ook al had gevonden daar staan ook aardig wat fotos op van alles
jah die heb ik intussen ook gevonden! Maar nog geen foto's van huisje nummer 447 maar kijk wel ff verder rond.. Foto's zijn uiteraar ook welkom @ Mamabeer : de tip Youtube was een goeie! Heb mooie filmpjes gezien!!!! Tnx nogmaals!
heijderbosch is echt beter als de eemhof... jeetje de eemhof is een rotpark in mijn ogen hahaha en tja, heijderbosch ben ik ten huwelijk gevraagd op de manege
Wrom vind je de Eemhof een rotpark dan? Ik ben er maar 1 keer geweest dus vroeg het me af. hahaha jah dan is het heijderbos voor jou een speciale plek natuurlijk.
Hier ook een van de favoriete parken hoor. Wat ik leuk vind is dat je daar wel een marketdome hebt, wat in de Eemhof niet is. Ook het zwembad vind ik daar niet tegenvallen. Hoewel ik de Eemhof ook een leuk park vind, je hebt daar zo'n action factory met klimwanden en pooltafels etc. Er gezellig s avonds vind ik. En verder vind ik het allemaal elkaar niet zo ver ontlopen, het blijft toch centerparcs. Veel plezier!
Ik ben er nog nooit geweest, maar mijn vriend zweert bij heijderbos, hij is vroeger regelmatig naar CP geweest en heeft er al een hoop gehad, maar HB is favoriet!
Wij zijn er geweest toen wij net getrouwd waren.7 jaar geleden. Nou dat was eens, maar nooit meer.. Slechte ervaring mee. De huisjes zijn inmiddels opgeknapt, dat weet ik, dus daarover zal ik niet beginnen. Maar wij vonden toen, het personeel erg onvriendelijk. Maarja, dat is al ruim 7 jaar geleden.. Dus het kan imiddels wel veranderd zijn. Maar wij hebben echt een hele nare smaak overgehouden toen aan die vakantie. We hebben zelfs op het punt gestaan om eerder weg te gaan..
Dat is wel minder!! Maar zoals ik nu de reacties lees van nu, denk ik dat dat wel veranderd is. Misschien toch nog wel een keer erheen?
van zulke reacties wordt ik wel blij Ik was bang dat het tegen zou vallen maar zoals ik het hoor gelukkig niet!!