centerparcs

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by melody, Aug 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. melody

melody Bekend lid

Mar 29, 2006
    672
    0
    0
    het duurt nog even, ik ben in november uitgerekend...
    maar het lijkt me heel leuk om onze 1ste vakantie met zn 3tjes te vieren in centerparcs... gewoon een weekendje.
    Het leukste lijkt het me dan dat ik ook al met de kleine in het zwembadje kan...
    vanaf wanneer mag dit ongeveer?
    Ik hoor vaak dat het pas na een half jaar mag maar er bestaat toch ook babyzwemmen?? als het echt zo slecht is dan mag dat dan toch ook niet??

wie heeft hier al ervaring mee?

2. sillaah

sillaah Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,429
    0
    0
    Utrecht
    ik heb gehoord dat t mag zodra de baby zn prikjes heeft gehad..
    na een aantal maanden zwemmen is dan minder kans op infecties..
    wij gaan denk ik ook een weekendje naar centerparks !
    hebben we wel verdiend vind ik een beetje rust om samen van ons kleintje te kunnen genieten :D heb er echt zin in :D

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ja, klopt. Na de eerste prikjes. Die krijgt hij of zij rond de 8 weken.

4. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

Oct 28, 2005
    1,830
    0
    0
    Da's ook toevallig, want dit was ook mijn vraag die ik wilde stellen!
    Evi is nu bijna 3 maanden en we gaan eind november naar CenterParcs met haar. Dan is ze dus 5 maanden en ik vroeg me af of we dan wel al met haar naar het zwembad kunnen. Lijkt me zo leuk!

5. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ze adviseerden ook om het badwater langzaam kouder te maken tot 31 graden zodat het zwembad water niet te koud is dat zeiden ze tegen mij toen ik vroeg wanneer ik naar babyzwemmen kon.

6. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    Wij zijn afgelopen weekend naar Centre Parcs geweest. Ik denk dat het leuker is om met je kleintje te gaan, wanneer het al wat ouder is. Isa is nu ruim 10 mnd en slaapt nog maar 2 x op een dag.
    Zelf denk ik dat het nóg leuker is, wanneer je kleintje kan lopen.
    Ze hebben er trouwens ook een hele fijne box! Echt handig!

7. Vicky

Vicky Fanatiek lid

Aug 11, 2005
    1,200
    0
    0
    Enschede
    wij zijn net terug van een midweek en het was super! Kaylee vond het zwembad helemaal geweldig (maar dat wisten we al hoor, gaan hier ook vaak zwemmen). wij zijn beginnen zwemmen met haar een paar dagen nadat ze haar eerste prik had gehad.
    Veel plezier :D

8. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

Oct 28, 2005
    1,830
    0
    0
    Ik weet dat ze in de cottage die wij hebben een box, een badje (?) en een kinderbedje hebben.
    Zijn dat fijne spullen?

9. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,083
    0
    0
    wij willen ook voordat ik weer ga werken (straks met mijn verlof) een weekendje naar centerparcs zal maart/april worden.
    veel plezier

liefs fredje

10. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    Er is volgens mij geen badje. Isa is in de bak van de wastafel geweest. Dat ging prima :)
    De box is echt ideaal, Isa kon er lekker in zitten. Hij is wel iets kleiner dan een gewone box. Ik had nog nooit zo'n ding gezien. De kinderstoel vond ik een beetje groot. We hebben er een handdoek ingelegd. Verder hebben we altijd zelf een campingbedje bij ons. Dus ik weet niet of die fijn is, maar dat zal vast wel.

11. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Hoi, wij gaan volgende maand ook...weet iemand of het peuterbadje verwarmd water heeft?

Share This Page