Hallo, Ik ben op zoek naar een duowagen. Wie o Wie heeft er nog 1 te koop. Ik wil er niet teveel geld voor betalen. Hij is nl voor bij de oppas waar de kleine 1x per week komt. Graag reacties!!! Alvast bedankt
op speureder.nl staat een neiuwe voor 110 euro. weet niet of je dit veel geld vind, maar ik heb hem net gekocht hij had er nog meer. moet je wel ff na stadskanaal haha
Die van ons mag weg, voor niet veel. Dit omdat het achterste stoeltje niet meer goed in de zitstand kan. Het is een wagen van Jane (Spaans merk) Ik stuur je pb met de wagen op een filmpje.
Bedankt voor je reactie Daphne. Helaas zeg ik nee. HEt is niet handig dat het achterstoeltje niet helemaal meer naar achter kan. HEt verschil tussen de twee kleintjes is nl 4 maanden, dus is het wel handig dat onze meid goed kan zitten straks en de andere nog in de bak kan liggen. BEdankt voor je aanbod en snelle reactie
die van ons moet weg voor 25 euro maarja mss wonen wij gewoon te ver weg. is eentje waar ze achtermekaar zitten heb dr ook nog een babynestje van