Mijn vriend en ik trouwen op 6-7 voor de wet, en willen daarna lekker romantisch (ons laatste weekendje) samen weg gaan. wie heeft er een goed idee..? bedankt
ligt er aan waar je heen wil. in een drukke stad, en dan savonds lekker uit eten of een rondvaart, terrasjes of een bungalowtje of iets dergelijks in een natuurlijke omgeving waar je lekker wandelen kan. ik zou even gaan googlen. vast genoeg te vinden
Ik heb zelf erg genoten van: Zierikzee De Ardenne Zuid-Limburg :-D Hopelijk vind je iets wat echt bij jullie wensen aansluit! Veel plezier, Anouk.
Wij zijn via weekendjeweg een weekendje naar parijs geweest. Was in een zakenhotel wat in het weekend geen klanten heeft en dus voor toeristen opent. Echt zooooo luxe en alles bij elkaar helemaal niet zo duur. Een bed waar ik niet meer uit wilde en een ontbijt buffet waar ik het dan toch voor deed. Mooie badkamer, helemaal top!Echt een aanrader.
Naar het van der Valk hotel bij volendam, dicht bij het strand, heerlijk eten en geweldige kamers. Leuk om een middagje volendam te doen en zo veel meer leuks.. Succes met het vinden van een leuk weekendje weg. En veel plezier met jullie trouwdag!
Mijn vriend en ik zijn laatst samen naar Brussel geweest voor een weekendje... We vonden het helemaal topppie Lekker luxe int Hilton hotel, hihi! Maar ook echt een hele mooie stad vind ik zelf.. Veel liefs kiss