Dames,ik ga trouwen op 24 januari en we zoeken een romantisch liedje voor de openingsdans. Om gewoon te slowen. We zijn niet van de rap enzo. Ik had eigenlijk Urge Overkill met Girl you'll be a woman soon gewild maar uhm dat is een beetje aanstootgevend denk ik Iemand ideetjes?
Barbara Streisand & Bryan Adams - I finaly found someone Barbra Streisand - I finaly found someone - YouTube James Blunt - You're beautifull James Blunt - You're Beautiful (Video) - YouTube Seal - Kiss from a rose Seal - Kiss from a Rose - YouTube Elvis Presley - Blue Hawaii Blue Hawaii by Elvis Presley - YouTube UB40 - I Can't Help Falling In Love With You UB40 - I Can't Help Falling In Love With You - YouTube Otis Redding - When a man loves a woman Otis Redding - When a man loves a woman - YouTube Joe Cocker & Jennifer Warnes - Up Where We Belong Joe Cocker & Jennifer Warnes - Up Where We Belong - YouTube
Wij hadden Amazed van Lonestar. http://m.youtube.com/watch?v=L27KqRVZPwA Supermooi, rustig en die tekst.. geweldig!!
Nederlands: Marco Borsato - Stop de tijd En ons liedje, Thank You van Led Zeppelin maar gezongen door Chris Cornell (Audioslave/Soundgarden etc)
Percy Sledge - When a man loves a woman Shania twain - from this moment Bryan Adams - I'm ready (Laatste twee gejat van mijn voorgangers maar o zo mooi en toepasselijk)
Luister maar eens naar de tekst; kippenvel! Heerlijk dit ga ik volgende week live van de man zelf horen, zucht! Michael Bublé - Close Your Eyes [Official Video] - YouTube
Wij hadden I wont give up - Jason mraz. Niet wat je waarschijnlijk als trouwnummer zou verwachten, maar voor ons er toepasselijk op dat moment.