Ik had het er met m'n man over of we wisten waar we onze dochter 'gemaakt' hebben. Hoe we bij dit onderwerp kwamen, geen idee. Wij weten allebei dus nog waar het raak was zeg maar. Nu was ik eigenlijk wel benieuwd of jullie dit ook (ongeveer) weten...dus.. Weet jij waar jouw kinderen zijn verwekt?? En om dan zelf maar te beginnen.. Dochter is verwekt op de keukentafel
Mijn oudste op de bank, inwijding van onze appartement. Mijn jongste thuis in bed, na een vakantie centre parcs.
Dochter* ongetwijfeld thuis maar exact weet ik dat niet want was net koud van de pil af. Zoon in het lab in Zwolle.
Whahaha! Leuk topic dit. Ik ga niet vertellen waar, want als vriendinnen het lezen ben ik opeens niet zo anoniem meer We waren net paar maanden gestopt me anticonceptie en ik ging er van uit dat ik mijn eisprong volgende dag zou hebben. We waren "ergens" met bekenden, hadden lange reis achter de rug en toen vroegen ze of we nog wat bleven eten. Mijn vriend zei "nee, ik ga even mijn vrouw zwanger maken!" Ik keek toen zogenaamd beetje verbaasd en zei "oh heb ik nog wat te zeggen?".. In de auto nog lacherig doen van ja, zullen wel raar kijken als we over 9 maanden met een kindje zitten... Uhm nou ja, je raadt al wie er 2 weken later met een positieve test in haar handen zat en bijna 9 maanden later met een prachtig kindje
In Tsjechie in de tent. Heel zeker want waren twee weken op vakantie en vond het maar niks in de tent dus maar 1 keer gedaan haha. Iets meer dan een week na thuiskomst positieve test.
Bij de eerste wel. Dat was nl 1 keer niet goed gegaan , dus ja dat was duidelijk. Voor de tweede teveel/vaak seks gehad om te kunnen zeggen, het was DIE keer. Hoe weten jullie dat eigenlijk zo zeker dat het van die ene keer gekomen is, als ik vragen mag? Want ik neem aan dat je als je voor een kindje gaat je meerdere keren seks hebt, of niet? Nieuwsgierig
Beide thuis in bed, lekker burgerlijk 😜 Tweede dochter op zondagavond 25 maart 2012 😁