Meerdal!! Me kinderen vonden dat zo onwijs leuk zo haha verder geen ervaringen met andere centerparcs parken we gaan volgende maand weer maar ik durf eigenlijk geen andere park te kiezen dan het meerdal daar ben ik al een aantal keren geweest.. en vind dat zo leuk dat een ander park me alleen maar tegen kan vallen tenminste zo voelt t
Wij zijn in Meerdal en Kempervennen geweest, waren beide leuke parken! Hopen volgende week naar de Huttenheugte te gaan, en zoals ik het hier lees gaat dat ook wel helemaal goedkomen! Ik vind het juist leuk om weer naar een ander park te gaan
Vorig jaar naar meerdal geweest was super leuk hij was toen 8 maanden nu gaan we bijna naar huttenheugte ben benieuwd hoor goeie verhalen
Moet het zelf nog gaan ondervinden, want de eerste is onderweg. Maar kom er al m'n hele leven zo'n 3/4 keer per jaar dus heb inmiddels alle parken wel gehad. Erperheide heeft de baluba wat heel leuk schijnt te zijn voor de kleintjes Vossemeren en Heijderbos hebben allebei een adventure dome (HB met jungle thema, VM met piratenthema). Echt super. HB is echter verder wat verouderd, dus dan zou ik VM doen. Eemhof is leuker met wat oudere kinderen, heel veel waterfun. Huttenheugte zit vlakbij Dierenpark Emmen en dat heeft ook een heel groot indoor speelparadijs voor kinderen. Port Zelande is aan het strand en dus altijd leuk (alleen met strandweer dan) Kempervennen heeft niet iets speciaals, maar is wel een leuk park en ook daar vermaken ze zich uitstekend. Een echte aanrader zijn wat mij betreft de nieuwe franse parken, zoals Les Trois Forets. Wel 5 uur rijden, maar alles spiksplinternieuw en dat zwembad is echt GEWELDIG! Maar als allerbelangrijkste tip, betaal nooit het volle pond. De ouders van nu en prenatal korting kun je altijd boeken (ook zonder bon, wel alleen buiten de vakantie) en dat scheelt minstens 40%.
Huttenheugte kwam ik als kind al en blijft mooi. Nu gaan we er een paar keer per jaar zwemmen want wonen er nu dichtbij. Bispingerheide is ook mooi en hochsauerland beide in Duitsland . Vooral de omgeving hiervan en de laatste heeft mooi zwembad voor kids.