Arnhem Cs hebben ze een station, je moet even zoeken. Ze zitten namelijk als je voor de trap staat links. een beetje verstopt achter de trap. Omdat het station verbouwd wordt zijn ze nogal gammel, maar ze doen het wel. Alle perrons hebben een lift. Sowieso is dat het geval als een station een lift heeft. Ook mijn ervaring is erg positief over medereizigers. In mijn ervaring helpen vooral (tegen alle vooroordelen in) jonge allochtone mannen altijd mee, zeker als je het ze vraagt.
ik zou het overigens wel heel raar vinden als er geen liften zijn op stations, ik bedoel er zijn toch ook mensen in rolstoelen die misschien geeneens auto kunen rijden daardoor en die ook weleens een dagje weg willen?? En indd ik zou gewoon hulp vragen aan omstanders, bedoel als dat al teveeel gevraagd is! Ik ben laatst met mn kinderwagen op de roltrap geweest... vond het geen succes. En ik ging laatst met de bus ergens naar toe en een jonge man vroeg heel beleefd of hij mij kon helpen met de kidnerwagen in de bus tillen... xxx