Welke vakantieparkorganisatie, Landal Greenparks of Centerparks, of wellicht een andere heeft jouw voorkeur en waarom?
Van mij persoonlijk Center Parcs, dit omdat ik erg houd van de subtropische zwembaden en faciliteiten die de parken beschikken. Landal is ook super leuk, maar ik vind dit meer geschikt voor mensen die "minder" eisen stellen aan het zwembad en faciliteiten.. Over het algemeen zijn de huisje op de Landal complexen wel mooier en is landal vaak wat meer op de natuur gericht.... Moet er overigens wel bij zeggen dat er ook Landal parken zijn die vroeger van Center Parcs waren... Deze hebben wel weer de zwemparadijsen die ik leuk vindt ....
Ik kies voor Landal wij hebben 2 hele kleine kindjes en dan vind ik het belangrijker dat we in een mooi huisje op een mooie plek zitten dan een subtropisch zwemparadijs. Als ze wat groter zijn denk ik dat center parcs leuker is. Bij landal heb je heel verschillende parken, dus voor elk wat wils
Alsof ik het zelf heb geschreven! Wij gaan ook graag naar CP vanwege alle voorzieningen en met name het zwembad!
Ligt aan je wensen. En per park zit er ook verschil tussen. Wij vonden landal ideaal voor de hele kleintjes. De zwembaden zijn vaak klein, maar wel met een redelijk peutergedeelte. Heel anders dan zo'n massaal subtropisch centrum. Verder hadden die parken waar wij zaten ook nog veel speeldingen buiten en binnen. Je hebt ook speciale kinderhuisjes, daar zit alles in van box tot kinderbed, speelgoed en een omheinde tuin. Maar dat laatste is meer voor peutertjes.
Helemaal mee eens, hoef ik niets meer aan toe te voegen oja toch www.sunparks.nl zijn ook leuke parken, en is nu ook van centerparks...
Tja, kan er niks meer aan toevoegen, wij zijn 1 keer geweest naar Landal en onze voorkeur gaat gewoon uit naar Center Parcs
Ook ik ben het eens met Chantal. Wij zijn toen Kyra bijna 11 maanden was naar Centerparcs (Erperheide in België) geweest en ze heeft ook genoten van het zwembad. Van de babybadjes maar ze is ook in de (erg tamme) stroomversnelling geweest. Niet die wildwaterbaan hoor, maar met van die waterstralen. En ze genoot er met volle teugen van. De zwemvestjes die er waren, waren te groot voor Kyra maar we hadden zelf zo'n zwembandstoeltje voor babies meegenomen. Ze heeft toen ook naar zo'n kindershow gekeken. Ze vond dat ook erg leuk, met name de reacties van de andere kindjes. Er was ook een kinderboerderij maar ze moest vooral lachen om oma die toch een tikkeltje bang was van de geitenmenigte die zich om haar had verzameld toen ze met een zak brood aankwam. Met andere woorden, de extra fasciliteiten waren echt een groot succes!
Ik ben het eens met de voorgangers wbt Centerparcs. Dat heeft ook mijn voorkeur. Als het slechter weer is, dan heb je daar toch nog genoeg leuke dingen te doen om een midweekje lekker door te komen. Vooral buiten de zomertijd om is dat heel prettig. En als je met een lastminute of waanzinnige woensdagaanbieding boekt is het een goede prijs.
Ik ga liever naar een park van Landal... vind de huisjes en het park veel netter en beter onderhouden dan CP.
ben ik ook met je eens, maar als je kijkt wat de zwembaden zijn en wat er op het park is t.o.v. het plaza van cp dan zeg ik cp wij gaan nu in feb. in een vip huisje dus zien wat dat is... maar tot nu geen klacht over cp huisjes gehad en wat er was werd gelijk opgelost ( wespennest, waterkoker die verkalkt was, lampje kapot, batreijenafstandbediening leeg,)