Hoi meiden, Misschien een beetje domme vraag maar ik zie heel vaak voorbij komen dat je bij de kruidvat zwangerschapstesten 2v5 kan kopen, ik neem aan dat hiermee bedoeld word 2 testen voor 5 euro? Ik kan ze alleen nooit vinden, ik zie ze wel maar dan 2 voor 11,99. Zijn ze dan zo vaak uitverkocht, dat ik ze daarom niet kan vinden? Ik zie ze trouwens ook niet op de site van het Kruidvat staan. Ben benieuwd. Moet trouwens nog wel een paar dagen wachten tot mijn nod, dus heb nog de tijd.
Ik heb er toevallig gisteren 2 bij Kruidvat gehaald, ze hadden nog precies 1 verpakking. Volgens mij zijn ze inderdaad erg populair. Ze zitten in een wit doosje. De testen die jij bedoeld zijn de 'luxe' testen van KV. Misschien een keer een andere vestiging proberen?
OP de site van kruidvat wordt voor de zwangerschaps- en ovulatietesten trouwens standaard verwezen naar de verkrijgbaarheid in de winkel en dus niet in de webshop. Ze zijn inderdaad populair, ik heb afgelopen maandag maar die duurdere gekocht omdat de KV 2v5 dus weer eens op waren.
Dan ga ik maar eens kijken bij andere filialen, bedankt. @ Hopmarjanneke; Gefeliciteerd, je hebt de duurdere testen niet voor niets gekocht zie ik.