Kruidvat zwangerschapstest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Karinnetje82, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Hoi meiden,

Misschien een beetje domme vraag maar ik zie heel vaak voorbij komen dat je bij de kruidvat zwangerschapstesten 2v5 kan kopen, ik neem aan dat hiermee bedoeld word 2 testen voor 5 euro? Ik kan ze alleen nooit vinden, ik zie ze wel maar dan 2 voor 11,99.

Zijn ze dan zo vaak uitverkocht, dat ik ze daarom niet kan vinden? Ik zie ze trouwens ook niet op de site van het Kruidvat staan.

Ben benieuwd. Moet trouwens nog wel een paar dagen wachten tot mijn nod, dus heb nog de tijd.

2. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Ik heb er toevallig gisteren 2 bij Kruidvat gehaald, ze hadden nog precies 1 verpakking. Volgens mij zijn ze inderdaad erg populair. Ze zitten in een wit doosje. De testen die jij bedoeld zijn de 'luxe' testen van KV.

Misschien een keer een andere vestiging proberen?

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja idd meestal in de dorpjes hebben ze ze niet maar wel bij de grote filialen

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    OP de site van kruidvat wordt voor de zwangerschaps- en ovulatietesten trouwens standaard verwezen naar de verkrijgbaarheid in de winkel en dus niet in de webshop.

Ze zijn inderdaad populair, ik heb afgelopen maandag maar die duurdere gekocht omdat de KV 2v5 dus weer eens op waren.

5. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Dan ga ik maar eens kijken bij andere filialen, bedankt.

@ Hopmarjanneke; Gefeliciteerd, je hebt de duurdere testen niet voor niets gekocht zie ik.

Deel Deze Pagina