zwangerr?

Discussion in 'Zwanger worden' started by knuffelbeertjuh, Mar 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knuffelbeertjuh

Mar 3, 2009
    60
    9
    8
    Female
    heey,,

4 febuari was mijn eerste ongesteldheids dag. De 11de zou ik weer moeten beginnen met de pil maar dat heb ik dus niet gedaan omdat mij vriend en ik een kindje willen. Mijn vriend en ik hebben elke dag sex. via die testen op internet was ik vorige week vruchtbaar. kloppen die testen?

2. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    hoe bedoel je de testen via internet? De calculators?

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Als je de calculators bedoeld dan wil het niet zeggen dat het klopt...
    Dan is het verstandig om de eerste paar keer gewoon even af te wachten hoelang je cyclus is en daarna pas uit te rekenen wat het gemiddelde daarvan is... Dan pas kun je zeggen dat je min of meer gelijk loopt maar het kan altijd schelen... De ene keer ben je eerder de andere keer misschien later... Is maar een indicatie...

WIl je zeker weten wanneer je vruchtbaar bent dan kun je het beste ovulatietesten gebruiken en temperaturen...

Succes!

4. knuffelbeertjuh

Mar 3, 2009
    60
    9
    8
    Female
    Ja die dingen ,,maar vanaf de 11de heb ik aleen maar sex gehad. En ik dacht dat die dingen wel zouden kloppen:(

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

het is niet zo dat als je gelijk met de pil stopt je meteen zwanger wordt als je iedere dag sex hebt ;)

gemiddeld staat er een jaar voor..

ook moeten sommige meiden soms lang wachten totdat de cyclus weer op orde is na het stoppen met de pil. met de pil heb je een '' cyclus'' van 28 dagen, en het kan best zijn dat je nu bijv 80 dagen moet wachten op je eerste ongesteldheid

de ongesteldheid nét na dee pilstop is nog een onttrekkingsbloeding en geen echte ongesteldheid.
    ikzelf heb meer dan 100 dagen moeten wachten op mijn ongesteldheid na het stoppen met de pil

dus de calculator hoeft niet te kloppen, aangezien je nu niet weet hoelang je cyclus is, en of je wel meteen een eisprong hebt in het begin na het stoppen met de pil.

wie weet heb je geluk en is je cyclus snel op orde

liefs Daantje

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Als je weet wat je cyclus is normaal gesproken is (let op: als je net gestopt bent met de pil dan wil het niet zeggen dat je dezelfde cyclus hebt als voor de pil) dan is het een richtlijn!
    maar het wil niet zeggen dat je precies op die dagen je eisprong hebt etc. Kan altijd wel wat dagen verschil in zitten...

7. knuffelbeertjuh

Mar 3, 2009
    60
    9
    8
    Female
    een vriendin van mij heeft hetzelde gehad. Net gestopt met de pil en bijna elke dag sex en dat was gelijk in een x raak. maar dat is vast ook erg zeldzaam dan. :(

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ja dat is idd zeldzaam...
    Spelen verschillende factoren mee..
    En bij de ene gaat het nu eenmaal sneller dan bij de ander!

9. SeaShell

dat is heel erg zeldzaam ja..als iedereen meteen zwanger zou worden na het stoppen met de pil waren er geen vruchtbaarheidsbehandelingen en niet zoveel vrouwen met een kinderwens waarbij het niet lukt of langer duurt :D

je moet gemiddeld rekening houden met een gemiddelde van 1 jaar.. het kan eerder, het kan later..

je hebt per maand maar iets van 20% kans als je op je vruchtbare dagen klust ( die heb je maar 3 per cyclus).. kans 1 op 5 dus
    en dan nog wil het niet zeggen dat als je op je vruchtbare dagen klust je eicel bevrucht wordt, en dat de bevruchting goed gaat.

50% van alle bevruchtingen gaan ten gronde, waardoor je gewoon ongesteld wordt.

liefs Daantje

10. knuffelbeertjuh

Mar 3, 2009
    60
    9
    8
    Female
    okay ja jammer.. ik merk het allemaal wel.

11. SeaShell

KLEINTJEE,

ik zie het nu pas,

GEFELICITEERD MEID :D wat ben ik blij voor jou zeg, je hebt het echt verdient meid

dikke knuffel

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Thanx meid :)
    Het is toch sneller gelukt dan verwacht ;)

13. knuffelbeertjuh

Mar 3, 2009
    60
    9
    8
    Female
    test gedaan en toch ZWANGERR ! :D

Hoor toch bij de zeldzamen.

14. Line77

Line77 Bekend lid

Oct 20, 2008
    582
    0
    0
    Gefeliciteerd, geniet ervan

15. knuffelbeertjuh

Mar 3, 2009
    60
    9
    8
    Female
    dank je wel:)

Dat ga ik ook zeker doen.

16. SeaShell

dat is idd een wonder ja :D
    Gefeliciteerd!

17. knuffelbeertjuh

Mar 3, 2009
    60
    9
    8
    Female
    dank je wel

18. knuffelbeertjuh

Mar 3, 2009
    60
    9
    8
    Female
    ik ga der zeker van genieten:D

19. SeaShell

Meid, je kan geen 2 weken zwanger zijn ;)
    Als je zwanger bent ben je altijd meer dan 4 weken zwanger. Op de dag dat je ongi moet worden ben je 4 weken, dus je banner klopt niet ;)

20. SeaShell

4 feb was je laatste ongi, dan ben je nu precies 4,0 weken zwanger :)

Share This Page