Help? ben ik nou zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door melis85, 4 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melis85

melis85 Nieuw lid

4 mrt 2009
    1
    0
    0
    verpleegkundige
    Den haag
    Hoi, ik heb even een vraagje voor de mensen die hier wat meer over weten.
    Ik gebruik momenteel de nuvaring. 31 januari heb ik het onveilig gedaan met mijn vriend.
    Ik had hem, heel stom, 26 januari moeten verwijderen. Ik heb hem ook daarna meteen verwijderd, en ben toen 2 dagen later gewoon gaan bloeden.
    Nou is dat 5 weken ongeveer geleden, en ik had vorige week ongesteld moeten worden.. wat ik dus niet werd. Ik ben nu 8 dagen overtijd Heb wel gewoon de dingetjes die erbij horen gehad, zoals gevoelige borsten ed.. maar dat is normaal als je ongesteld moet worden.
    Iedereen zei tegen mij dat ik absoluut niet zwanger kan zijn.. omdat ik dus 2 dagen erna wel ongesteld ben geworden.
    Een test wijst ook op negatief..

Ben ik nou te ver aan het denken of is er een mogelijkheid

alvast bedankt voor de reacties

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Met de nuva ring heb je toch weleens vaker dat je een menstruatie overslaat?
    Aangezien je 2 dagen erna ongesteld bent geworden en je negatieve test hebt zou ik denken dat je dan niet zwanger bent...
    Als je het echt zeker wilt weten dan zou ik volgende week nog een keer testen en anders als ie weer negatief is gewoon je volgende menstruatie afwachten wordt je dan weer niet ongesteld dan zou ik even langs de huisarts gaan...

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Zowiezo als je het de 26e eruit moest halen en je hebt het pas de 31e gedaan zou je niet zwanger kunnen zijn nu ;) omdat je die week officieel ongesteld zou moeten worden en eisprong is min. pas 10 dagen later (op zijn vroegst)

4. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Volgens mij kun je niet zwanger raken, maar je weet het natuurlijk maar nooit.
    Ik zou over twee weken nog een test doen voor de zekerheid.

5. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Yessss yesss yesss gefelicitieerd whoehaaaaa

Deel Deze Pagina