Hoi, Heeft er iemand ervaring met deze pannen? Of een tip voor goede pannen die niet aanbakken? Thanks!
Jammer dat er nog geen reactie is ik had er ook al naar gekeken maar ik ken ook niemand die er ervaring mee hebben dus ik lees ff mee
wij hebben ze van de intratuin, met zo'n witte binnekant. vandaag voor het eerst aardappeltjes in gebakken en dat ging goed. pan wel afgespoeld met heet water ipv alleen keukenrol. dat vind ik wel zo hygienisch
Ik heb ze. Ze zij heerlijk, bakken echt niet aan en zijn zo schoon. Wel duurt t vrij lang voor je aardappeltjes bv. dat lekkere bruine korstje krijgen.
Hoe lang heb je ze in gebruik? Zet jij ze in de vaatwasser? En gebruik je er echt geen boter of olie in?
Ik heb die van Wehkamp. Zijn geweldig! Al doe ik het ook met heet water ipv alleen keukenrol. Ik doe ze niet in de vaatwasser Vriend had er eenmalig een gebruikt en daarna hop in de vaatwasser gedaan. Die krijg ik dus niet meer schoon nu, zonde. Zeker aanrader!
Ik heb ze nu een maand of 2-3 denk ik. Ze gaan niet in de vaatwasser. Ik gebruik nauwelijks boter. Alleen als ik aardappeltjes bak.
ik heb ze ook pa had ze besteld via tv shop... na 1e keer gebruik was de kleine pan niet meer schoon te krijgen (helemaal gebruikt zoals handleiding zegt) hebben nieuwe set gekregen.. na gebruik weer hetzelfde.. opnieuw een set gekregen... die heb ik nu... ik moet zeggen de binnenkant is redelijk goed schoon te krijgen, maar na keer op hoog vuur is buitenkant erg verkleurd en dat krijg je ook niet meer weg. ik doe ze niet in vaatwas maar was ze af met de hand... ze zijn fijner dan een gewone pan, maar zoals op TV.. nee, zo zijn ze niet vind ik ik gebruik wel olie/boter maar stuk minder dan in een gewone pan.
Ik heb eens verder gezocht en lees er eigenlijk niet zo'n goede dingen over. De eerste maanden doen ze wat er beloofd wordt en daarna gaat het mis. Verder veel andere merken tegengekomen. Ik ga me eens goed verdiepen in de keramische pannen...
Tja dan is 80 euro toch wel duur.... Hmmm zal er ook nog eens over nadenken. Ik die ook veel verschillende reacties over de pannen.
Omdat ik maar geen info kreeg over deze pannen heb ik de keramische Ballarini pannen gekocht bij de blokker. Deze geven dus wel heel snel het lekkere bruine korstje! Plus er zit een stip op die aangeeft wanneer je de ideale baktemperatuur hebt bereikt om het vlees erin te doen.