cerazdete hoe precies met de tijden?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door sa1980, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    Hoi,

Nu na mijn bevalling wil ik misschien beginnen met cerazette. Mijn verloskundige gaf aan dat het heel belangrijk is deze pil op dezelfde tijd in te nemen.

maar wat is precies op tijd? Moet er echt precies 24 uur inzitten of mag het bv een uur verschil zijn met inname tijden?

Bedankt alvast.

2. Seth

Seth Niet meer actief

Tja.... denk dat het niet voor niets in de bijsluiter staat... (en je vk het zegt)
    Cerazette is al een hele lichte pil...... en denk dat het per persoon verschillend is.. hoe snel de hormonen uit het bloed zijn... (kijk maar naar ontpillen)...
    dus zou ik wel precies innemen.. ZEKER met de Cerazette.....

Zijn er trouwens ook zat met deze pil toch zwanger geraakt.... (google maar eens) dus zou ik deze toch zeker op tijd innemen.....

3. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Ik heb deze pil net door mijn huisarts voorgeschreven gekregen en zij zei dat de volgende pil binnen 36 uur ingenomen moet worden.
    Dus zo heel nauw op het uur nauwkeurig komt het dus niet.

Ik heb hem alleen nog niet ingenomen (baal van het idee dat ik weer aan de pil moet) dus ik weet ook nog niet of hij bevalt of niet...

4. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    ik heb geen bijsluiter dus deze heb ik niet kunnen lezen...

Maar als er dagelijks een uurtje verschil in mag zitten dan ga ik denk deze pil maar eens aan de huisarts vragen.

Bednakt in ieder geval.

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

mijn huisarts zei juist wel dat ie heel strikt op tijd ingenomen moet worden, en dat het idd een lichte pil is.

ik denk niet dat ie voor iedereen geschikt is, ik heb m bijvoorbeeld niet gekregen omdat ze dacht dat ie voor mij niet veilig genoeg is. dus ik zou je goed door je ha laten voorlichten.

Deel Deze Pagina