Cerazette en bijwerkingen...

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Assi, 30 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Assi, ik denk bijna elke week dat ik zwanger ben (en durf niet te testen)... het zijn herkenbare klachten en ik hoop voor ons dat ze echt alleen door de Cerazette komen!! Wij waren ook erg snel van renske zwanger, ik zit nu niet op een ongelukje te wachten, hoe graag ik ook nog meer kindjes wil...

2. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

hier precies dezelfde klachten; trekkerig gevoel bij de liezen, zeurende onderbuik, hoofdpijn en misselijk zo nu en dan. Toch denk ik niet zwanger te zijn. Wil het trouwens nu echt niet zijn ook, even een jaar of 2 wachten!!

Stomme symptomen, ben wel blij dat ik niet de enige ben zo te lezen (sorry.)

En ik vertik het om te testen. Ik slik het braaf elke avond op tijd en ik lees op het net dat deze klachten maanden kunnen aanhouden.

Heb nog nooit verlangd naar een menstruatie, maar van mij mag het nu wel komen en snel.;)

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hey meiden, ik heb net getest en het is negatief!
    Ben al een beetje gerustgesteld alhoewel ik natuurlijk niet weet wanneer ik kan testen en het was niet met geconcentreerde urine, maar ik ga ervanuit dat het gewoon negatief is!

Ik wil ook nog een poosje wachten met een 2de. Mijn kleintje is pas 10 maandjes en ik heb nog geen zekerheid m.b.t. mijn huidige baan. Een zwangerschap zou nu alleen maar stress opleveren en dat lijkt me ook niet fijn!

Wat een stomme pil dan, zeg!!!! Jeetje, en dat voor een pil die zo weinig hormonen bevat! Pfff.
    Maar ik heb net weer braaf een pilletje geslikt.

4. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    @Assi
    Dank jewel meid..Het is allemaal ook zo snel gegaan hoor! We zijn heel erg blij met onze Yasmin :)

@Evenstar
    Ik ben door de pil heen zwanger geraakt..Ook ik heb me keurig netjes aan de regels gehouden..dat ik geen borstvoeding geef, heeft meerdere redenen..De angst die ik voor cerazette heb is onder andere een reden, zoals ik aangaf..:)

5. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ooooww de namen lijken heel erg op mekaar haha tof!
    maar wat gek joh..dwars door de pil. wat zei je dokter hierover?

Deel Deze Pagina