Ons meisje is nu 1 jaar en 7 maanden en ze krijgt nog steeds bv. Op verzoek, altijd zo geweest. Maar kon ze kort geleden nog best een paar keer per 24u echt lekker drinken, nu speelt ze vooral: - wil ze overdag heeeeeel graag drinken, hapt aan en begint dan hard te blazen. dikke lol natuurlijk! - ze ligt bij ons in bed en heeft dus bv naast zich liggen, maar wild dan een slok links, dan rechts, dan links, dan rechts, en dan ben ik het zat en geef d'r speen. soms accepteert ze die, maar vaak belandt die met een grote boog (en een heel verontwaardigd Heej!)aan de ander kant van de kamer. ze drinkt helemaal niet joh.. - als ze moe is kruipt ze bij me op schoot, wil dan "titties" en... gaat er dan lekker met d'r koppie opliggen, lekker zacht zo. drinken ho maar. Kort gezegd: volgens mij is ze het hele idee van bv drinken vergeten Ik ga er geen keiharde punt achter zetten, maar wellicht wat vaker weigeren wat ik nu al een beetje doe. Geen scenes zo, maar heerlijke de vrijheid om het langzaam af te bouwen. kDenk niet dat we de 2jr (advies van WHO) gaan halen, of je moet titties-spelen ook meetellen als bv?
Dat gebeurt hier - als ze goed in d'r velletje zit - ook steeds vaker. Dat ze gewoon even wang-aan-borst wil liggen. Met lage shirts lukt het ook nog wel eens zonder borst, dan is mama's velletje blijkbaar ook wel genoeg
Ahhhh, is het heel erg als ik het echt geweldig vind ! Super hoeveel ze van die tities houd ! Maar natuurlijk wel een klein beetje jammer dat echt drinken erbij in schiet daardoor. Maar vind het wel echt schattig van die kleine meid ! Eigenlijk nooit bij stil gestaan, maar de oudste twee hier liggen wanneer ze bij mij liggen ook het lieftst op mijn borst(en) en als ze tegen me liggen ook altijd ertegen !
Mijn dochter heeft ook een (kort) tijdje gehad dat ze op de borst blies en ook zij lag dan helemaal in een deuk: in het begin moest ik er ook om lachen, maar op een gegeven moment werd het best irritant. Bij haar was het een fase en ging het over. (Madam is nogal melkie-verslaafd, dus dat was te verwachten )
Hahaha... hier aan het einde ook. Dan liep hij langs en stak hij er zo een hand (of arm, als hij de kans kreeg) tussen.