Hallo allemaal, Nog geen jaar geleden heb ik hier eens gezocht naar een naam voor onze derde zoon Merlin die is geboren op 13 januari 2014. Naast Merlin hebben we nog twee zoons: Tobias (16 augustus 2010) en Jasper (27 oktober 2011). Tussen Tobias en Jasper zit dus slechts 14 maanden. Merlin kwam ruim 26 maanden na Jasper, maar ik ben momenteel 6 maanden (ongepland) zwanger van een tweeling. Tussen Merlin en de tweeling zal straks dus ook slechts zo'n 14 maanden zitten. Bij Tobias en Jasper ging het in principe heel goed, maar nu zijn het dus 3 kinderen in 14 maanden tijd én hebben we nog twee kinderen. Heeft er iemand ervaring met zoveel kinderen in zo'n korte tijd? Of ervaringen met tweelingen met een of meer oudere broers/zussen? We zijn momenteel namelijk best gespannen over hoe we dit aan moeten pakken, terwijl we eigenlijk zouden moeten genieten. Groeten, Gladiola P.S.: Of heeft er iemand misschien nog leuke ideeën voor namen? Want daar kwamen we bij Merlin al nauwelijks uit en nu komen er twee bij...
Oh wat heftig! Super leuk, maar ook super heftig. Weet je al wat het wordt? Ik vind Ruben wel een leuke naam in dit rijtje.
Jeetje! Je hebt niet stil gezeten, hihi. Geen ervaring mee, maar wil je wel succes wensen, want zal inderdaad best heftig zijn, maar het komt echt allemaal wel goed! Probeer er zoveel mogelijk toch van te genieten, want met druk maken kom je nergens en ga je alleen maar stressen.
wauw spannend hoor kan me goed voor stellen dat jullie overdonderd zijn ! wij zijn nu in verwachting van de 4de ook allemaal vlot op elkaar 2009 2010 2012 en straks 2015 tussen de oudste 2 zit ook maar 13 maanden. ik moet eerlijk zeggen dat als nu bij de echo zou blijken dat we een tweeling verwachten ik denk als eerst in paniek schiet maar ik denk dat jullie er van zelf in zullen rollen maar pittig zal het zeker worden ! misschien kun je vooral in het begin wat extra hulp vragen aan familie en vrienden dat kan al een hoop schelen denk ik ! komt vast allemaal goed geniet nog even nu het zal straks alleen maar drukker worden liefs
Ja, we hebben niet stilgezeten nee, maar deze tweeling was ook niet helemaal de bedoeling eerlijk gezegd. 5 kinderen is toch veel ineens. Het worden hoogstwaarschijnlijk twee jongetjes, maar van één wisten ze het niet 100% zeker dus dat kan ook nog een meisje zijn. We hebben dus twee jongensnamen en een meisjesnaam nodig. Één jongensnaam wordt Elliot, voor de rest zijn we nog druk op zoek naar inspiratie. We willen graag 6 letters en niet te gewoon, maar ook weer niet te raar.
Wow heftig! Mijn 2e is onderweg en de kindjes zullen 1,5 jaar schelen en dat lijkt me al zwaar, maar als je straks 5 hebt met zo'n klein verschil is het helemaal heftig! Verder geen ervaring mee, maar wens je veel succes (in positieve zin) en zal vast allemaal goedkomen.