Cerazette en zwangerschapstest

Discussion in 'Anticonceptie' started by Nurse89, Jan 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hihi dank je. Ja ach soms heb je van die momenten dat het in alle heftigheid binnenkomt en soms heb je dagen dat je eigenlijk nergens aan denkt.

2. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    kan me iets bij indenken idd. iig nog een grote knuf, heel verdrietig zoiets

3. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Ook van hieruit een knuffel!

4. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Gaf jij trouwens ook volledige bv? Mijn vk zei dat ik wel moest uitkijken als zij snachts langer doorslaapt....wat dus t geval is en k de pil eens zou vergeten of iets dergelijks

5. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    ik gaf wel bv en nam hem altijd in de ochtend bij het opstaan :) je mag 36 uur tussen 2 pillen hebben, dus wat verschil is niet erg

6. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Ja k eerst savonds maar ben nu overgestapt naar de ochtend...dus dat is eigenlijk al verkeerd...

7. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    hoezo? zat er meer dan 36 uur tussen dan? als je hem normaal om 10 uur savonds neemt en nu 9 uur in de ochtend is er niets aan de hand :)

8. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Uhm nee klopt je hebt gelijk! Ik vergiste me ff...maar was dus niet t zelfde tijdstip:)

9. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    blijft ook verwarrend hihi, ben een drama met pillen slikken, dat we geen heel elftal hebben is een wonder hihi

10. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Hihi, prima toch...beter zo.... mn vriend heeft al 2 uit een eerdere relatie, samen hebben we er 1...dus waarschijnlijk blijft.t hierbij....maar daar zijn we nog niet over uitgepraat:)

Share This Page